Alla inlägg den 14 maj 2009

Av blondizh - 14 maj 2009 09:21

...o myser med lill-fisen...... Hade precis satt in hon i bilen när hon fick upp slem blandat med frukost..... Inge mysigt... Det var inge mycket men ändå.... Släppte av Hampe o Ronja på skolan o åkte hem över istället... Vill inte chansa... Jobbigt o vara liten o alltid behöva vara snorig.. Stackars lill-fisen... O inte nog med det... När jag hämtade hon igår så höll tumnageln på att ramla av....

- Illa, Nanne, Illa.....

Micke försökte ta bort den igår men det gör ju sååå ont.... Sen så stöter ju hon i allting oxå.... Satt på plåster men fröken klåfinger pilla bort... Men kors i taket så tror jag hon förstår nu varför plåstret sitter där för nu får det sitta kvar.... :)

Igår kväll så följde jag, Ronja o Erica med Go Mia upp till kyrkan o kollade på Mikaelas kör avslutning.... Guud, vad duktig hon är på att sjunga!!!!

Nästa gång så vill vi se ett solo!!!   :D

Ronja älskar ju att sjunga så hon ska få prova på till hösten o se om hon vill vara med i kören....

Idag så blir det nog bara lungt.... Funderar starkt på bullbak men vi får se vad det blir.....

Hoppas inte det blir värre med Freja nu då så jag o barna kan sticka iväg ihelgen....  Nått som både jag o barna ser fram emot!!!!

Nepp, lite kaffe o kolla grejjer till baket...


Bullbak....



Ovido - Quiz & Flashcards