Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av blondizh - 9 oktober 2008 15:00

Nu var det ett tag sen... Här har det varit fullt upp med badrums renovering, magsjuka, kalas, bröllop, bortbjudningar, bilproblem, hunden, förkylningar m.m Ja vad ska man säga, ett typiskt "svenssonliv" kanske..haha  :P


Tack Kristina o Petter för ett underbart bröllop!!!!

O alla andra som gjorde deras dag möjlig... O naturligtvis Anki för den suveränt goda maten....


Just nu längtar jag till helgen, jag har ju sett fram emot detta såååååå länge, verkligen längtat..... Men naturligtvis så har ju den lilla otursförföljda jag så fruktansvärt ont i kroppen, snorig, hostig m.m.(tar en evighet att ta sig ur sängen).

 O jag brukar inte vara den som gnäller i första taget... Men jag skiter i om jag så har 40 graders feber o inte kan ta mig ur sängen så ska jag banne mig göra det som är planerat o det med basta!!!!   

Haha, nu känns det lite bättre ialf.. XD


Nää, ska väl försöka ta mig ur datastolen o mysa med Go Gubben min innan han åker på jobbet...(om jag orkar)


Lilla jag





Ovido - Quiz & Flashcards