Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Pärlan vs Ärtan....

Av blondizh - 15 oktober 2008 11:34

..... det är den stora frågan... Hmmm..

Pärlan gick igenom besiktningen idag, prickfritt med lite munläder...

TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU FINNS!!!!!!

Men nu har jag ju vant mig med att köra Sur-Ärtan så nu vet jag inte om jag vill ha Pärlan tillbax.. vet ju nån annan som är så sugen på Pärlan..undra vem det kan vara.. ;)

Men det får väl vara ombytta roller då ett tag tills vi ledsnar o då får vi väl börja att turas om..hehehe



Måste bara säga att det är såååå fruktansvärt skönt att inte vara ensam om o ha körkort, utan att kunna dela  på saker som ska göras.. med t ex skjutsningar på skola, dagis, träningar, handlingar m.m Att inte behöva vara nåns privata taxichaffis jämt o ständigt .....



Tror jag håller på att bli galen snart... saknar verkligen badrummet, bada, duscha, o framför allt att slippa vänta på nån ska bli klar på skithuset!!!!


Fullrulle är det här hemma ialf... fast lite tyst nu när inte Freja är hemma, men hon kommer hem imorrn.. :D


Jag o Ronja var ute länge igår kväll för hon skulle visa/lära mig ett nytt spel som heter "Monster" ... Man ritar upp 4 stora rutor o en liten ruta i mitten typ, sk serva ruta typ...  Sen så markerar man dom andra med 1-4.. Den som står i fyran servar till tvåan o så är spelet igång mellan varandra. Den som missar åker ut lr ner på ett.. Det roliga med det hela är att detta gjorde även jag på skolan när jag var liten men då hette det nåt helt annat... "Nigger" hette det då...   Men det kunde jag ju inte säga till henne..Ser riktigt framför mig när Ronja står på skolgården o ska förklara för klasskompisarna att detta har min mamma oxå spelat när hon var liten men då hette det NIGGER!!!   hahaha


Nää, nu ska jag ta o grejja klart här innan Go Gubben åker på jobbet..


Undra sa flundra


 
 
Ingen bild

Anna

15 oktober 2008 12:17

Vi hör av oss på em i morgon då !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards