Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Jaa.....

Av blondizh - 23 oktober 2008 12:19

....vad ska man säga....mer än att jag kommer inte att sänka mig till din nivå!!!!!     :P


En sak kan jag ialf säga......  DU säger att det är du som är det svarta fåret o att det är ALLTID du som blir slagen... Men det är ju så att SANNINGEN SLÅR ALLTID TILLBAX lr hur...  Ett litet tips... säg sanningen istället då så slipper du bli slagen!!!!


"Genom sig själv så känner man andra"

Tåls att tänka på... passar verkligen in på vissa typer av människor.....


Å hörrni fortsätt snacka på ni, intriger är ju det ni är bra på så varför inte, jag tänker inte vara den som berövar någon ens bästa egenskap minsann....
Vi har det bra vi i alla fall, är det kanske det som stör månne tro =)
Att jag har ett smile on my lips ;) Yes i do have that, and i know i deserve to smile to.......



Pisst off!!!


 
 
Ingen bild

Marie

23 oktober 2008 19:37

*ASG* Det var så lite så ;) Bra när det kommer till användning =)
Ha en toppen kväll kramis

 
Ingen bild

STAR´s

23 oktober 2008 22:56

Du behöver inte sänka dig till någons nivå!!!???...;P.hehehe

 
Ingen bild

STAR´s

24 oktober 2008 01:40

När vi skrev att DU inte ska sänka DIG till nån´s nivå menade jag/vi att du är där redan,,,ta inte en endas parti DU vet inte sanningen DU har säkert bara fått höra en version be den personen att TALA sanning istället för att ljuga för dig. Klart, är man nykär så lyssnar man bara på ½ öra, tyvärr ber jag dig vakna upp men det lär nog dröja eller hur? Svarta fåret eller inte--tycker hon gör det braaa-sanningen springer ikapp oss alla. Var inte systerduktig eftersom du ej VET NÅT, DU har bara lyssnat på en person + andra så vänta tills den dagen det ej funkar mellan ER. Då är du bara skit för de övriga hur duktig ock snäll du än må vara för det är du ju! Du kan ju alltid tänka dig in i mammarollen-hur känns det att ev.slåss om ett barn? Vill ej vara i dina kläder just nu. Ha det så bra och tänk efter först!
Hehehe

 
Ingen bild

Ullis

24 oktober 2008 09:49

Jag står för det jag har sagt hela tiden.. Hra INGET EMOT DEJ och kommer inte att ha heller!!! Vet inte vad som blev fel denna gång??? Har ALDRIG skrivit att Freja inte får har roligt hos er...

 
Ingen bild

jeanette

24 oktober 2008 12:35

FÖR DET FöRSTA.. Hur faan vet du/ni om vem jag skriver om???? Men är det nån som har tagit åt sig så vsg det bjuder jag på!!!!
O att jag är där på den nivån det borde ju du/ni veta lr hur..
Ta reda på lite fakta först!!
Kom tillbax när du/ni kan stå för dom ni är era ynkryggar!!!!

 
Ingen bild

jeanette

24 oktober 2008 12:42

Ullis det känns som om din kommentar har hamnat på helt fel sida... Vill du nåt så vet du vart jag finns!!!!!

 
Ingen bild

Ullis

24 oktober 2008 12:48

Varför tycker du att min kommentar har kommit på fel sida.. Jag har ju alltid sagt till alla att jag tycker att det är bra att det är dej Micke har träffat.. Vet ju hur du tar hand om dina barn så då vet jag ju att Freja har det bra med..

 
Ingen bild

Jeanette

24 oktober 2008 13:58

"Vet inte vad som blev fel denna gång??? Har ALDRIG skrivit att Freja inte får har roligt hos er..."
Känns inte som om det hör hemma på min blogg, har inte skrivit att hon INTE har roligt här.... Sist hon kom till oss så var hon så ledsen men tvärslocknade mellan mig o Micke i sängen..var så utmattad stackarn, hade väl kanske inte fått sovit klart... :( Det är första gången jag har sett henne riktigt ledsen när hon har varit här.. Tack för förtroendet... Men då har jag en fråga..Om du nu vet att hon har det bra här varför dividera om hur hon ska bo, o hos vem?? Skit i vad bvc m.m säger.. En förälder/föräldrar känner sitt barn bäst.. Se då hellre till lill-fisen vad hon mår bäst av... Jag sj växte upp med bara mamma o vill inte att mina barn ska behöva göra det... Nog för att jag o Robert har våra groll men jag skulle aldrig sitta o fundera på nåt sånt.. Men alla är vi olika... Hur tror du det känns för Micke när du drar upp sånt?? Men som sagt det är upp till dig o ingen annan här om hur du tänker/vill..
Tack o Hej

 
Fiona

Fiona

24 oktober 2008 15:56

Ojsan...här pågår det tydligen heta diskutioner. Måste börja läsa bloggar igen ser jag,- (man kan ju missa nått) Nyfiken jag blev på "Star´s"? who is she? Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet. Lite risig i magen så jag är inte alls sugen idag. Puss

http://SannaG

 
Ingen bild

Jeanette

26 oktober 2008 21:09

Ja du fiona... EN FEG KRAKE SOM INTE VÅGAR STÅ FÖR DET DEN/DOM TYCKER O TÄNKER.... Ett bättre svar än så kan jag tyvärr inte ge dig... Längtar till v.45 men det är ändrade planer.. ;)
Puusss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards