Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Tralla la la la.....

Av blondizh - 31 oktober 2008 16:39

Vad tiden rusar iväg...... Redan fredag.....

Jaa, vad har vi gjort i veckan då...

Måndags kom alla barnen hem...myste o gosades hela eftermiddagen/kvällen..såg film..m.m......

Tisdagen bar det av till matfors badet efter lunch... Mötte Kristina med Filip o Anki...roligt, roligt....barna lekte, dök o övade sig på att simma...

Efter det så bar det av hem till svärmor som bjöd på mat...MUMS... Hungriga var vi allihopa.... Maria kom med Gustav o Axel som oxå skulle sova över där... Huset fullt med ungar med andra ord  :P

Jag o Niklas lekte kurragömma med dom större barnen på kvällen med ficklampor... När jag o Ronja skulle leta så hade dom allt gömt sig riktigt bra...letade minst i 20 minuter ialf innan vi hittade Niklas o Hampus.. Gustav o Victor tog ett tag till o hitta.. Sedan var det dags att göra kväll...

Jag o älsklingen åkte hem o tvärslocknade...

Onsdag tänkte vi att vi kunde ha sovmorgon eftersom inga barn var hemma..men icke sa nicke... Golvläggarna kom o väckte oss kl 7...Pust o Suck..... Fick ett samtal om jag kunde rycka in o jobba... Glad i hågen (stressad) så åkte man iväg...Tack, tack för att ni/du tänkte på mig!!! Var roligt o trevligt samt en nyttig erfarenhet... ;)

Kom hem o kikade in på caféet o blev bjuden på ost/skink paj med sallad... Tack Camilla....gott gott!! :D

Torsdagen åkte vi för att hämta hem alla barnen efter lunch.. passade på att vara ute o leka ett tag först, tog oss även en härlig skogspromenad...

Hem o laga lite go mat innan go gubben skulle iväg o jobba... Jag o barna hade myskväll med film o med en massa gotta... Hampus ville hälsa på pappa så vi ringde dit....

 Idag har vi varit ute efter lunch o lekt av oss riktigt... snögubbar o snölyktor skulle det göras...sagt o gjort..lyser riktigt mysigt här utanför nu... hihi  XD

Micke lagar maten nu o det luktar riktigt ljuvligt här... Baconlindad köttfärslimpa o potatis med gräddsås o gelé blir det.... MUMS... Väntar även på "spökbesök"...Hanna o Anthony ska komma med deras barn o spöka lite för oss...Mohahaaa....

TACK kära svärföräldrar för att barna har fått varit hos er o kört fyrhjuling, grillat, bakat spelat spel m.m

Nepp dags för lite mera bus nu med busfröna...får se om jag orkar skriva nåt mer ikväll...


Glad i hågen vi gör lilla vågen...


 
 
Ingen bild

kakan

3 november 2008 10:56

förlåt att vi aldrig kom och spökade för er! Vi fasnade hos mamma hon hade nybakta bullar mumms det är min stora last här i livet haha! Vart så sent innan vi kom där i från! sorry :(

 
Ingen bild

Jeanette

3 november 2008 12:21

Det är lungt.... Barna busade på.. Fast det hade ju varit riktigt skoj att se dom/er..hahaha XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards