Alla inlägg den 10 september 2008

Av blondizh - 10 september 2008 21:38

..har ni fått som ni vill... nu har jag skapat en blogg!! :P

Tänkte väl att det var på tiden...

Idag har det varit full rulle med rensning av garderober, café besök, mamma på middag, tapetsering som inte blev av..hehe

Det var ju nämligen så att tapetklistret bara klumpade sig o såg ut som en vitsås som hade blivit bränd o sen uppvispad med en massa brända små klumpar i... :P

Stackars Erica som har LÄNGTAT så...

Sitter nu o väntar på att go gubben ska komma hem så vi får mysa framför tvn lite...

Igår kväll när han kom hem så blev han väldigt överraskad...

Hade tömt upp ett härligt varmt skumbad åt honom med tända ljus, lagat het tacosoppa med vitlöksbröd till o gjort en äppelpaj till efterrätt...

Nersläkt i hela lägenheten o bara en massa ljus... Ni som känner mig vet ju hur GALEN jag är i ljus o allt där till..hehehe

sitter o funderar på om jag ska ta o byta till lite höstigare gardiner i vardagsrummet... kanske ska ta o ha mörklila o vinrött därinne..

Nepp nu ska jag ta o titta på Anna bergendahls klipp från idol... Vilken underbar röst tjejen hade/har!!!!!

Go o Glad kexchoklad

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards