Alla inlägg den 21 september 2008

Av blondizh - 21 september 2008 20:06

...var det igår för Kristina.... mycket aktiviteter var det o väldigt trevligt/kul hade jag ialf...

Vill inte skriva vad vi gjorde eftersom det är inte min historia o berätta..vill ni veta nått så får ni läsa Kristinas blogg lr fråga hon helt enkelt.. :P

Men TACK SÅ HEMSKT MYCKET för att jag fick vara med o träffa alla dessa underbara människor....

Idag så har jag fått sovit en stund på morgon eftersom Anki var så snäll o tog Freja igår.. Tack snälla Anki för det..

Senare på dagen så skulle vi åka o hämta Freja o äta lite mat där men så var ju Virre spårlöst borta...letade tror jag överallt men ingen victor någonstans inte... Så Erica  aka Nannyn hoppade in o stannade hemma hos oss ifall Virre skulle dyka upp...

Slutade lyckligt med att Ullis hittade honom ialf.. Tack för det oxå...

Äntligen så har man fått träffa Petter ialf.. Verkar vara en hyvens grabb.. ;)

Nepp, ska ta o sluta nu ....ska ta o stoppa nått i bakis magen igen... :P


Hiss magen

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards