Alla inlägg den 28 september 2008

Av blondizh - 28 september 2008 12:07

... Sen Micke o barnen var på Tarzanstigen.. Ronja o Hampus hade bara varit på Björnstigen tidigare så älsklingen var sååå snäll o passade på att ta med dom dit medans Freja var hos farmor o jag på möhippa...


Av blondizh - 28 september 2008 11:49

....par dagar sen man skrev.... Mycket har man hunnit med...

Men igår så var vi på 1-års kalas hos Filip, men pojken ville ju bara sova medans vi var där...grrr..hehe.. :P

O jag fick tillbax min kära "plattis" som jag har saknat så... glömde den i Anna-Karins bil på möhippan... Tack snälla för att du kom ihåg den!!

Sedan åkte vi till Anki o Kjell med lite saker vi hade lånat... Vidare ner mot stan..

Älsklingen tog mig på restaurang "Tusen o en natt".. jättegod mat..vidare hemöver o hade lite hemma spa med ansiktsmasker o skrubb m.m

Lite myspys med en film o ostbricka oxå...

Resten får ni väl räkna ut själva.. ;)


TACK HJÄRTAT, DET BEHÖVDE JAG VERKLIGEN!!!!!


En liten bild....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards