Alla inlägg den 5 april 2009

Av blondizh - 5 april 2009 21:14

... blev som sagt bjuden på middag igår hela familjen... :P

Mia o Matte bjöd på en underbart god kyckling... Nämligen Dragon-kyckling... Överlycklig att jag ska få receptet... Tack, tack.... Blev även efterrätt, hallon- o blåbärspaj med vaniljsås... MUMMA!!!!

Blev en trevlig o lyckad kväll med alla barnen.... Tror dom hade riktigt skoj....


Idag så kom Mia ner med sina barn så jag passade på att bjuda dom på middag... Kyckling med ungsrostad potatis/grönsaker o creamy pepper sås, bröd o sallad naturligtvis... :P

 Blev kyckling på kyckling med andra ord....hihihihi.... ;)

Blev att Hampe mannen fick åka till D istället idag eftersom det krånglade med skjuts o så för dom... Men det gick bra samt att Hampus hade haft jättekul....


Imorrn så åker alla barnen till respektive förälder.... Tråkigt men samtidigt skönt för "my back" just nu....  Ska ta mig en alvedon o en ibumetin innan jag går o sussar tänkte jag.... Har fått receptbelagd medecin för ryggen men är väldigt rädd när det gäller piller... Inget som jag tar om jag verkligen inte måste så det receptet blir nog aldrig uttaget... Har verkligen dåliga erfarenheter av sånt... O JAG DRAR INTE ALLA ÖVER SAMMA KAMM!!!!

Men JAG stoppar inget onödigt i munnen om jag verkligen inte måste så är det bara!!!! Då lider jag hellre.... :P

Ska väl ta dom där förbaskade pillren o hoppa i säng.... Så natt- natt på er där ute...


Plopp...

Ovido - Quiz & Flashcards