Alla inlägg den 28 april 2009

Av blondizh - 28 april 2009 10:37

....sicket skit väder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast samtidigt så ska det väl vara så jag kanske får nånting gjort.... :P

Ska ner i källaren nu o fixa med vinterkläderna... Phhuuuuu

Har absolut ingen lust till det....  Igår fixade jag i hallen o köket ialf innan barna kom hem... Byte gardiner, dukar, mattor m.m O älsklingen drog snabeldraken runt lägenheten o grejade med lite annat.... Tack för det...

Har fixat ett par träramar från IKEA så nu ska här kokas glasbitar samt skrot sen vi var i Petersvik.... Blir väl lite pysselkväll här antar jag med detta pissväder... Tänkte kolla med Go Mia om jag kan få dra ut några bilder sen vi var där o sätta in i ramarna.... Ska ju dit på en kafferep lite senare hade jag tänkt....

Nää, fixa källarn kanske... Hjärtat sitter o stampar här i soffan... Mohahaha


Pling så länge...

Ovido - Quiz & Flashcards