Alla inlägg den 24 april 2009

Av blondizh - 24 april 2009 11:20

...Fix o trixinen...... :P

Av blondizh - 24 april 2009 09:39

...Sicket bra väder!!!!!!!!!!!!!!!!  Längtar tills i eftermiddag så jag vet inte vad!!!! Ska bli sååååå skönt +  att vi ska fira Milla oxå... Blir ju en roadtrip till Holm i helgen.... Fast jag kommer att sakna älskling en massa som ska hjälpa Kricken o flytta hem igen.... 

Har kramp i magmusklerna idag sen igår, bra träning att skratta så mycket...Mohahaha


Igår var en riktig toppen dag.... Hanna gumms o lill-Victor följde med på en prommis ner på stan.. Fyndade en del o köpte årets första mjukglass på torget... MUMMA!!!!!

Var in på Boa en sväng o köpte lite rödtjut till mig o lite öl till Bubbas så han har ihelgen....

Vidare hemöver.. Tack gubben för att du hämtade upp oss... Älskar dig!!!!

 Vilade nån timme o drack kaffe.. Drog vidare ut på Birsta med mina gummor, Erica o Lina.. Blev lite fynd där med.. Bl.a 2 bh:ar o ett par trorsor för ynka 64.50:- Inföskaffade Millas present oxå.... Kommer att bli super ju...hehehehe

Tokstollarna skulle mäta sin längd inne på H&M... Fy faan vad jag garva...

Erica, look to the left, look to the right... Mohahahaha

Hem o beställde kinamat o Erica klippte, färga håret på mig... ;)

Fick besök samtidigt av M, P o F.. även Mickan kom förbi.. Trevligt, trevligt....  Gjorde mig klar o kilade upp till M en stund o surra, drack kaffe..... Tack för igår alla mina gummor!!! Vad vore min värld utan er!!!!


"I say What..."







Av blondizh - 24 april 2009 08:56

.....Utmaning........


12 HAR DU:
En bästa vän: Jajamen
Haft ett seriöst förhållande: Japps
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, barnas pappa
Blivit kär vid första ögonkastet: Vet ej
Fått ditt hjärta krossat: Självklart
Haft ett one night stand:  Jao
Skrikit åt en lärare: haha JA
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Finns det så dyra.. ;)
Snusat: Ja, brorsan lurade mig när jag var liten
Rökt: Ja


12 DAGENS:
Klädsel: Naken + morgonrocken
Frisyr: Kn***ruffs
Låt: Basic Element-Touch you right now
Vill ha: Vad vill jag inte ha??
Drog:smoke
Saknad: Älsklingen såklart
Köp: Food to the roadtrip
Godis: Rödtjut
Attityd: Me, myself and I...Fuck the rest!!!!!!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Har inte tittat än, vet inte om jag vågar... :P

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Syster
Bil: Min pärla om man inte räknar plastbilarna som man hade i sandlådan då när man var liten
Kärlek: Antar att det var nån på dagis... Ska börjas i tid sägs det
Husdjur: Katten Mirran
Semester: Turkiet
Jobb: Dagispersonal
Köpta skiva: Onkel Kånkels julskiva
Riktiga kärlek: All kärlek är väl riktig??
Piercing: Öronen o sen kom resten... ;P 
Konsert: Tror att det var Gatufesten med blandade artister
Fylla: 11 år tror jag

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Mia
Personen som du kramade: Älskling o kudden
Peronen som ringde dig: Brorsan
Personen som du ringde: Mia
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Älskling
Alkoholdrycken: Rödtjut
Bilfärd: Med surärtan igår
Filmen du såg: Sling Blade
Gången du grät: Någondag sedan
Måltiden: Kinamat igår

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Man ska aldrig säga aldrig
Våga hoppa bungyjump: Samma där
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, varför inte??
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Självklart Sickan!!!!
Kunna gråta över en tjej: En vän, Ja
Ljuga för någon: Ja, men de är inte bra så jag håller mig till sanningen :) Men nödlögner drar nog alla...
Kunna springa 50mil: Har aldrig provat men det är nog ganska otippat det

8 VAD:
Gör du just nu: Döööhhhh, sitter med dessa frågor
Ska du göra imorgon: Sola, njuta o åter bara njuta
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det är ju jag som är "Murphy"
Har du med dig in på bion: Pipapöö o cola
Är det för färg på dina byxor: Har inga, är ju nakenfis
Är det för väder hos dig just nu: Sol!!!!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Olika
Skulle du göra om du vann på lotto: Mycket, men dags att börja köpa eftersom jag vet att Mia är ute efter min kåk..Mohahaha


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Jag, blyg???????????
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Faan va fräckt.....typ 28
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Självklart!!!
Använder du huvtröjor: Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, 3 tattos o en blir i sommar, mer hål vet jag inte..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda, men dras nog mer åt grabbar eftersom kärringar oftas kacklar en massa sörja... ;P

Ovido - Quiz & Flashcards