Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Grymt sa grisen.....

Av blondizh - 24 april 2009 08:56

.....Utmaning........


12 HAR DU:
En bästa vän: Jajamen
Haft ett seriöst förhållande: Japps
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja, barnas pappa
Blivit kär vid första ögonkastet: Vet ej
Fått ditt hjärta krossat: Självklart
Haft ett one night stand:  Jao
Skrikit åt en lärare: haha JA
Kysst någon och sedan ångrat dig: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: Finns det så dyra.. ;)
Snusat: Ja, brorsan lurade mig när jag var liten
Rökt: Ja


12 DAGENS:
Klädsel: Naken + morgonrocken
Frisyr: Kn***ruffs
Låt: Basic Element-Touch you right now
Vill ha: Vad vill jag inte ha??
Drog:smoke
Saknad: Älsklingen såklart
Köp: Food to the roadtrip
Godis: Rödtjut
Attityd: Me, myself and I...Fuck the rest!!!!!!
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Har inte tittat än, vet inte om jag vågar... :P

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: Syster
Bil: Min pärla om man inte räknar plastbilarna som man hade i sandlådan då när man var liten
Kärlek: Antar att det var nån på dagis... Ska börjas i tid sägs det
Husdjur: Katten Mirran
Semester: Turkiet
Jobb: Dagispersonal
Köpta skiva: Onkel Kånkels julskiva
Riktiga kärlek: All kärlek är väl riktig??
Piercing: Öronen o sen kom resten... ;P 
Konsert: Tror att det var Gatufesten med blandade artister
Fylla: 11 år tror jag

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: Mia
Personen som du kramade: Älskling o kudden
Peronen som ringde dig: Brorsan
Personen som du ringde: Mia
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Älskling
Alkoholdrycken: Rödtjut
Bilfärd: Med surärtan igår
Filmen du såg: Sling Blade
Gången du grät: Någondag sedan
Måltiden: Kinamat igår

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Man ska aldrig säga aldrig
Våga hoppa bungyjump: Samma där
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Ja, varför inte??
Kalla dig själv lycklig: Ja
Hellre ta bilden än vara med på den: Självklart Sickan!!!!
Kunna gråta över en tjej: En vän, Ja
Ljuga för någon: Ja, men de är inte bra så jag håller mig till sanningen :) Men nödlögner drar nog alla...
Kunna springa 50mil: Har aldrig provat men det är nog ganska otippat det

8 VAD:
Gör du just nu: Döööhhhh, sitter med dessa frågor
Ska du göra imorgon: Sola, njuta o åter bara njuta
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Det är ju jag som är "Murphy"
Har du med dig in på bion: Pipapöö o cola
Är det för färg på dina byxor: Har inga, är ju nakenfis
Är det för väder hos dig just nu: Sol!!!!
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Olika
Skulle du göra om du vann på lotto: Mycket, men dags att börja köpa eftersom jag vet att Mia är ute efter min kåk..Mohahaha


6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: Jag, blyg???????????
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Faan va fräckt.....typ 28
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: Självklart!!!
Använder du huvtröjor: Ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Ja, 3 tattos o en blir i sommar, mer hål vet jag inte..
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Båda, men dras nog mer åt grabbar eftersom kärringar oftas kacklar en massa sörja... ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards