Alla inlägg den 2 juni 2009

Av blondizh - 2 juni 2009 11:06

...så åker vi iväg igen.... Hihihihi....  

Vi tar med oss lilla-husvagnen o sticker o fiskar.... Kommer hem imorrn men det är skönt o komma iväg även om det bara är för en dag....   :P

Tack svärmor o svärfar för att vi får låna vagnen!!!!!


Fiskesugen...

Av blondizh - 2 juni 2009 10:57

...hade vi en riktig mysdag.... Själv så ordnade jag med barna på morron o Älskling jobbade.... Sedan blev det mys i soffan... iväg ut till birsta o stan på lite shopping... Vi cruisade runt med bilen lite överallt o kollade på lite kåkar... Sedan så överaskade hjärtat mig med ett restaurang besök på saffran!!!!   Jag älskar ju tapas!!!!  Det var underbart gott o trevligt...

Hem o myste lite mer med film o en massa gotta.... :P

Tack Älskling!!! JAG ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET!!! Jag hoppas du förstår vad du betyder för mig!!! YOU ROCK MY WORLD!!!  ;)  <3<3<3<3<3<3<3<3<3



Love.....

Av blondizh - 2 juni 2009 10:43

.... tillbringades i Playa de la Holm!!!!!    :D

Vi hade en underbar helg med en massa sol o bad.... Grillade, lekte lekar, solade o badade såklart... Vi njöt i stora drag o INGEN av oss ville åka hem....   :(   Men det är ju så att nångång så måste man ju tillbaka till verkligheten tyvärr...  Lill-fisan gick på pottan oxå...(kåsan..Hahahha)  Duktiga tejen!!!   Fick ett jättefint kort på Birgit o Göran men vill inte lägga ut det utan tillåtelse... Men Tack för det trevliga sällskapet Allihopa.... Älskar er i massor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  
:D


Solsting...

Ovido - Quiz & Flashcards