Alla inlägg den 13 juni 2009

Av blondizh - 13 juni 2009 09:05

...har det varit dom senaste dagarna...... :P

Vi har varit o köpt våran husvagn... Så nu blir det husvagnsemester i sommar.... Är ju lite småfix men det ska nog ordnas... Får ju inreda den som jag vill... :D  Har suttit o kikat runt lite vad jag vill ha för färg, gardiner, o tyg till dynorna m.m Kommer nog bli kanonfin när den blir klar.....

TACK SNÄLLA ERICA GUMMAN FÖR ATT DU TOG HAND OM BARNEN UNDER TIDEN!!!!! VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN DIG????? ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!


Igår så var det skolavslutningar.... Först Virres... Var så duktig på att sjunga så..... Sen vidare till Hampes o Ronjas avslutning.... Ronja stog precis under micken så hennes röst bara dånade över ängen... Mammas lilla goskit... :D Blev ju så stressigt när vi skulle vidare så snälla Veronica o Hasse skjutsade upp Virre till deras avslutning... TACK SNÄLLA!!!!!!

Sen så blev det hemgång för en sen lunch o en MASSA glass m.m


Är så STOLT över goskitarna våra!!!!!! Imorse så steg Ronja o Hampe upp med Freja o servade frukost åt dom allihopa.... Sen kommer Ronja in till mig o viskar i mitt öra....

 - Vi har gett Freja frukost så du fick vila lite extra. Vet ju att du har ont i ryggen.. O du mamma, du är en bra mamma...

 O vad jag blev rörd kan jag säga.... Mina goskitar det...

Vad skulle min värld vara utan er?????????????????


Lite rolig var hon häromdagen oxå när vi var ut till svärisarna....

Micke åkte runt med barna på fyrhjulingen, han fram... Hampus bakom, Ronja i mitten o Virre längst bak.... Så säger Virre...

 - Ronja ditt hår flyger i mitt ansikte hela tiden, det kittlas...

Var av Ronja svarar...

 - Ja vet!!! Men mitt hår fladdrar mer när jag är rädd....

Mohahahhaa gissa om vi skratta....


Nää, ska väl ta o fixa med lite tvätt kanske o det vanliga husållsarbetet...


Tvättinen...


Ovido - Quiz & Flashcards