Alla inlägg den 9 juni 2009

Av blondizh - 9 juni 2009 10:10

...fick både älskling o jag alldeles nyss... R undrade om jag kunde laga en reva på en av Hampes jackor... Visst tyckte jag...   :P

Satt mig ner i köket o la jackan i knät o började sy... Var ju på utsidan o jackan har ett tunt foder inuti... Fick laga från utsidan.... Små, små stygn..

Tyckte jag var så duktig o hade kommit halvvägs.. skulle till o vrida på jackan o tyckte byxorna mina kändes konstiga... försökte lyfta på jackan o upptäckte att jag hade sytt fast jackan med ALLA stygnena i byxorna... Gaahhhh.... Jaa, ibland lyckas man ju..Hehehehe    Bara att riva upp o börja om från början...  :P


Syjunta...

Av blondizh - 9 juni 2009 08:55

...har vi hunnit med.... I fredags så var vi till Veronica o Hasse o tittade på lilla Neo o kramades med Virre...  Neo är såååå lik pappa sin så det inte är klokt.... :D

Lördagen tillbringades ute hos svärföräldrarna... Mycket goda pajer bjöds det på... :P   Tack för den goda maten!!!!!

Söndagen så blev det en ny fisketur... Provade en ny tjärn o en massa napp fick vi... :)  Vi hade med oss kricken o Erica o skoj hade vi... Mohahahaha

Men jag trodde Krickens glädjetjut skulle vara betydligt mycke högre när han fick napp...hehehehe

Så 10 kg regnbåge fick vi med oss hem...Erica fick7 kg o Kricken 4 kg...

Så lyckat blev det ialf...


Igår kom alla barnen hem... Mysigt o gosigt...

Idag så ska vi hämta upp barnen efter skolan/dagis o åka till svärisarna så dom får träffa barnbarnen sina...  Ska bli skoj!!!!

Nää, ska väl försöka ta o logga in på skatteverket igen nu då så jag får veta när pärningarna kommer... :P   Är ju överbelastat där...


Klirr i kassan....


Ovido - Quiz & Flashcards