Direktlänk till inlägg 29 september 2008

Ris o Ros....

Av blondizh - 29 september 2008 11:16

RIS: Hampus o Ronja är kvar hos sin pappa pga magsjukepedemi...BLÄÄÄ!!!!

Men vad gör man inte.. vill ju inte bli smittad sj o att dom andra barna ska få det... :( Saknar dom nått så otroligt mycket, är inte van att vara ifrån dom överhuvudtaget... Bara att gå över till varannan vecka för mig har varit en kamp från helv****...

Inte nog med det så har vi ju en vattenskada i badrummet..sitter nu o väntar på att byggkillarna ska komma o börja riva.. Blir till o duscha hos nära o kära + boka bastun ett tag framöver.... ;) ;)


ROS: Får ett totalt renoverat badrum, sprojlans nytt med andra ord.. :D

(vet ju inte om vi kommer att bo kvar här ens...)

Äntligen är datahörnan klar!!!! Som jag har längtat efter dessa hyllor, men jag har ju varit lite lat då o inte orkat brytt mig så mycket den senaste tiden + att det har varit SÅÅÅÅÅ mycket annat som man har fått prioriterat..hehehe


Nepp, nu ska jag ta o se hur det går för hjärtat i boden...han letar efter en lampa som ligger där..hahaha

Får väl ta med mig lite kaffe ut så kanske han blir glad...

O snart så är det ju dags att hämta lill-fisen oxå på dagis... LÄNGTAR.. har ju varit så tyst här hemma...

FIONA, står i kö nu.....

En liten tjuvkik kanske.. :P...återkommer med bild senare..


PoK så länge..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards