Alla inlägg den 8 november 2008

Av blondizh - 8 november 2008 20:21

.....sitter o dricker hemgjorda drinkar med nära o kära..... o är på husvagnsemester... skönt tycker jag att slippa klotögon överallt... XD

Saknar barna o Go Gubben men det är det värt..... jag brukar inta vara den som dissar folk men en person som skulle vara sååååååå jävla snygg , han såg jag igår.... ÅHHHHH FY FAAN!!!!!! Det var den mest fulaste människa jag har sett...helt ärligt.....han som skulle ha såååååå bra klädsmak m.m men men de är min smak.... Nu har jag blivit bjuden på korv hela helgen....men det är inte min älsklingskorv så det får vara..... hahaha.......

I helgen så har tydligen Go Gubben städat o tvättat... TACK HJÄRTAT!!!!!

det jag mest saknar är värmen i sängen o nån som håller om mig...... känna hans nakna hud emot min...jag sover alltid naken.... :P.. är så glad över att nån kan säga mitt namn nu o slippa kallas mamma..... o att jag har "bra" kontakt med en annans mamma...... hoppas bara att det löser sig till det bästa för barnas del... dom kommer alltid först, sina egoistiska tankar anser jag att man kan lägga på sin egen trummhinna ... att kunna ha en relation till båda föräldrarna, och hoppas på att man kan sammsas vuxna emellan....... min dröm, men andra kanske önskar annat..........´

men nog om detta..... nu ska jag ha jätte roligt med vissa i min närhet o kolla på VERKLIGEN SNYGGA BOYS!!!!! 


besserwisser...

Ovido - Quiz & Flashcards