Alla inlägg den 20 november 2008

Av blondizh - 20 november 2008 20:56

.... Nu är man hemma... :)

Är sååå glad, fyndade en jacka idag.. en kavaj i ull lr nåt... En brun o precis en sån som jag vill ha... XD   Fyndade även en massa annat oxå...

Har precis kommit hem, har varit hos Shrek o Fiona... Sett på film, hjälpt till o möblerat, mumsat go mat o en massa kaffedrickande..hehehe Tack Tack!!!

Är såå tyst o lungt nu här hemma men samtidigt så kan man ju passa på att grejja lite oxå...  Badrummet är ju klart så nu kan jag få inreda... ska göra det imorgon o passa på att storstäda hela lägenheten...  Längtar tills på lördag... Men det får jag återkomma om senare... ;)

Nää, nu ska jag ta mig ett skumbad med lite tända ljus o sen ska jag ta o krypa till kojs o se en film...  Har bara en tumme kvar på ena vanten o halva halsduken kvar på stickningen oxå... Sen så blir det väl tjockisar åt hela barnaskaran oxå...hehehe  Har ju fått lite beställningar oxå..men , men får väl se hur det går..

Nepp.. skumbad var det...kan behövas...

Natt natt på er alla där ute...


Fyndisen..

Ovido - Quiz & Flashcards