Alla inlägg den 16 november 2008

Av blondizh - 16 november 2008 17:53

.... vad tiden rusar iväg... Hmmm... vad har vi hittat på då tro??.... XD

En massa kul med nära o kära ialf.... Igår hade vi pysseldag o en massa bus med Wilma o gänget... Alltid lika skoj!!!

Idag så har vi varit hos dom hela dagen o hälsat på o ungarna har mest varit ute hela förrmiddagen..

Go middag blev det idag oxå.. Potatisgratäng o lövbiff med brie o gosallad o peppersausce på tetra.. Den är såååå underbart god!!!

Vill inte skriva så mycket mer nu kanske uppdaterar mer om det senare... Beror på om jag har lust att dela med mig... XP

Sen vad folk tror sig veta/tycker/tänker om vad jag skriver SKITER jag fullständigt i... Som sagt tål man inte att läsa det jag skriver så ge Faan i o läsa då!!! Ingen som tvingar er.. Det gör ni på egen risk..HAHAHA....

Nepp, åter till go ungarna....


Snart Gossip Girl....

Ovido - Quiz & Flashcards