Alla inlägg den 12 november 2008

Av blondizh - 12 november 2008 19:17

....on the wall......

Varje gång jag kollar i spegeln så är det nån annan där. Ett blekt ansikte med dålig hy. Blodsprängda ögon med påsar under. Lite pluffsigt ansikte liksom.... Kollar man längre ner så ser man 2 ihop sjunkna axlar, spagettiarmar med dallrigt gäddhäng.... Mage som väller utanför byxlinningen, med vaga men dock synliga o existerande bristningar på. Sist men inte minst ett par tändsticksben till det. Orakade...


Har just insett att det faktiskt ÄR jag... Mohaaahahha


Ok.... Here it comes Cam P....


Saker jag gör när ingen ser på:

* Bajsar med öppen dörr...

* Kliar mig i röven (om det behövs)...

* Fiser högt....

* Dansar asfult till radion... Ibland så glömmer jag att jag bor på markplan... TUR att man har förstående grannar...

* Går omkring med fett äckligt hår o sunkiga svettkläder....

* Speglar mig o gör töntiga poser....

* Petar näsan (låångt in för att få ut allt)...

* Går omkring naken, försöker dock undvika köket så inte grannarna ska få hjärtinfarkt....

* Skrattar för mig sj..( man får ju roa sig sj när man är ensam)....


Inte sååå farliga grejjer... Är ju ingen psykopat lr så... Mohahahhh


Nää, nu ska jag skrämma iväg ungarna till sängs....

Natt-natt!!!!


Grisen i säcken...

Ovido - Quiz & Flashcards