Direktlänk till inlägg 2 april 2009

Sitter här....

Av blondizh - 2 april 2009 08:54

.....med tredje koppen kaffe... :P

Har slussat iväg alla barna på respektive skola/dagis.....

Väntar på att klockan ska ticka iväg så jag får ta o traska ner på stan o hämta lite kläder till ungarna som jag har lagt undan.... Ska glutta lite ifall jag hittar nåt mer oxå.... Verkligen kris på brallor åt Virre pirren nu... 

Hittade skit snygga på Cubus.. Alla jeans + t-shirt 199 kr... blev 2 såna åt Virre o ett par åt Ronja... Hittade även ett par långtröjor åt Virre...

Saknar dock vår jacka åt fisen.....

Traskade ner i tisdags med Erica o fyndade lite oxå... Nog tjatat om kläder.... :P

Idag så är det Friskis o svettis för Ronja o hampus... Virre ville följa med o prova på idag oxå.... Hoppas han tycker det är kul.... Lite lättsammare om barna har samma intressen lr vad man ska kalla det.... ;)


Lyllo Hanna gumman som sticker till fjällen idag... Vill oxå!!!!!!

Längtar tills skatten kommer... Då blir det nog husvagns köp.... Fick tillbax 4500 jag... GLAD som attans.... Micke fick tillbax en hel del han oxå... Blir semester pengar samt ett ev. husvagn köp nudå....

Vill ha SOMMAR O SOL NU!!!!!! Tänk att kunna få bada, fiska, sitta ute ljumma sommar kvällar o grilla, slippa dessa förbenade vinterkläder som ska av o på.... Att få lägga sig ute på gräs mattan o bara gassa i solen... LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nää, ska sluta o tjata här o plocka ur diskmaskinen kanske....

Ha dé gutt allihopa.....


Vill ha sol....


 
 
Ingen bild

kakan

6 april 2009 14:38

kan lätt lova att det va heeeelt underbart synd att fyra dagar går så fort bara hade lätt kunnat stanna längre och barnen dom ville flytta till fjällen haha!!! kram på dig gumman dax att ses något snart va länge sedan nu känns de som!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards