Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Lite bättre....

Av blondizh - 6 april 2009 09:42

...i ryggen idag ialf... Går ju åt rätt håll då med andra ord.... :P

Nu är alla barnen iväg slussade på sina skolor/dagis.... TOMT!!!!


Denna vecka ska här göras en del ryck....


-Rensa ALLA barnens garderober + min egen....

-Skura ur ugnen..(var ju ett tag sen)...

-Ev. putsa alla fönstren, beror på om dom har sopat upp allt grus utanför...

-Fixa ballis....

-Bädda rent i alla sängar...

-Ner i källarn o ta upp lite vårkläder...

-O den vanliga stor städningen efter alla barnen har åkt... :P


Sen så var det säkert nått mer oxå....

Jo, krångla med a-kassan som vanligt.... Skulle skicka mitt kassakort idag som vanligt på nätet... Men ICKE då... Nån har försökt hacka sig in på mitt konto med fel lösenord för många gånger så jag måste gott vänta på ett nytt hem i brevlådan... Har ju mina misstankar eftersom det är inte många som kan mitt personnummer om man ser det så.... Jo jag vet!!! Mitt leverne är ju så fucking intressant för alla andra... Mohahahaha


Men, men... Dagens citat:

Att fela är mänskligt. Att förlåta är gudomligt!


Idag händer nog inte så mycket... Ska ta mig lite mer kaffe o hoppa in i duschen kanske o poppa lite musik som vanligt... :P


Ha dé gutt....


Pösssss....

 
 
Marie

Marie

6 april 2009 22:12

Host host harkel eeeheeermmm shit jaha ja vad fasiken då har ju jag stooooora problems *rodnar*
ASG
Men du den dagen finns vi om ni behöver hjälp ;)
Mkt å ha koll på jue...
Tack sj även för idag
Kram kram

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
MarieJungfrugravidakvinnansom nu inväntar Le stork

MarieJungfrugravidakvinnansom nu inväntar Le stork

6 april 2009 22:17

Ses snart hoppas ja hojta till när du E kaffe sugen =)

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Sonja

Sonja

7 april 2009 08:39

Tjoohoo bruttan, du vad e d för piller du tar??=P jag tänkte jag behöver oxå göra allt på din lista typ men jag har ingen energi??!!
Har du ngt bra tips*L*
Mellan dig och mig alltså!!!
Vad säger man -folk-finner inga ord!!!Hoppas allt e bra med dig och fina familjen//Kram

http://sonjanasstrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards