Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Gårdagen....

Av blondizh - 7 april 2009 12:01

....Fick ett samtal av lill-gumman min.... Hon ville komma o vara hos mamma några timmar....  Vi spelade o bakade Negerbollar.... Vi gjorde Flink-bajs, Gandhi-bajs, mamma-bajs, älgbajs, har-bajs m.m Mohahah Jag vet, jag är inte normal...hihihih Har aldrig påstått det heller.... ;)  Ronja var så fin så efter.... Tagen på bar gärning...Hahahahha

Grannen kom in med nygjord svartvinbärs saft... MUMMA....

Skickade med lite av den hem till pappa samt några bollar..."bajsar"....

Lämnade hon till sin pappa igen o traskade vidare till brorsan o brände ut första säsongen på "King of gueens"... Klockren serie....

Idag så är det degardag.... Älsklingen är ledig idag så vi ska nog bara ta det lungt o mysa på....


Kaffepaus.......


I´m back..... Ska ta o boka helgen på södra oxå.... 9-10 maj blir det nog.... :P

Dax o poppa lite musik som vanligt... Funderar på att ta garderoberna ändå nu... O älsklingen har erbjudit sig att börja putsa fönstren.... Jippi... Dom sopade ju här utanför igår.... :)

Skulle ju ta det lungt idag men.... Mysa hinns med det oxå... Ska göra stark köttfärssoppa idag till middag... Var ju ett tag sen nu.... ;)

Slänger in en bild på bakmonstret mitt..... :P


La isla bonita...



 
 
anki

anki

7 april 2009 12:48

Syns att de blev goda ;) kram svärmor

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards