Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Tjohooo.....

Av blondizh - 7 april 2009 16:03

....The killers - Mr Brightside... skriker i högtalarna.... :)


Fick en smärre chock nu när jag var ut i köket.... Älskling håller på att baka!!!!!!!  Han har flygit fram i lägenheten idag o putsat alla rutor, plockat m.m O nu står han o bakar... Undra vad han har hittat o knapra på.... Ska fråga om jag oxå kan få en dos så jag kanske får lite mer ork för nu tryter den efter alla garderober har rensats o torkat alla skåp, bänkar, ytor i köket...Pieewww Skämt o sido.... :P

Ska väl ta o börja med maten ialf o tappa upp ett bad tror jag.. Skönt.. Älskar skumbad med tända ljus... MYS PYS!!!!! Har även laddat dvd:n med "king of queens"... Så här ska det mysas med en massa skratt... + att jag ska få se The Unborn som jag har längtat... Hann inte se den sist....

Nepp, mat var det...


Tjing Tjing...

 
 
Ingen bild

kakan

7 april 2009 18:21

fråga om han har en dos energi åt mig oxå och har han de inte så skicka bort honom så kan han få putsa mina fönster oxå :D

 
Ingen bild

Ullis

7 april 2009 20:07

Faan vad snygg sidan blev, jätte snyggt kort på dej =) Du skulle ha sett hur lilla donnan såg ut igår när jag hämtade henne på dagis.. Hon måste ha hittat varje lerpöl som fanns, skitig och härlig.. Tur att det finns tvättmaskin. =) Kram...

 
Ingen bild

sandra

7 april 2009 21:31

okej, ja jag vet inte vad som hänt jeanette men det känns inge bra det som är nu iaf???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards