Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Min kärlek...

Av blondizh - 22 april 2009 10:19

...Älska mig..

...Visa att du älskar mig,
det är det ända jag ber dig om.
Älska mig som du aldrig har älskat förut,
skänk mig en känsla av välbefinnande...

...Låt mig få känna allt det du har inom dig,
all din styrka, all din ömhet, allt det vackra .
Ge mig en stund, en tid av lycka,
en oändlighets minut av det vackraste.
Jag har väntat en livstid på dig,
en evighets längtan.
En längtan som stillats och har fått ro...

...Kom till mig, kom närma mig,
så ska jag viska i ditt öra hur mycket jag älskar dig.
Jag vill ge dig allt jag känner,
allt som finns inom mig.
Ta emot min lycka den är också din...

...Mitt leende på mina läppar är också ditt,
mitt skratt ger jag dig.
Mina enklaste glädje ämne får du av mig,
att få vakna till en ny dag,
få lyssna på havets vågor,
att känna solens värme mot ansiktet,
gå barfota i det mjuka gräset,
få lukta på blommornas underbara doft.
Titta på stjärnorna en klar natt.
Stå mitt i ett stilla sommarregn och upptäcka regnbågen.
Titta på våra barn som leker och höra deras smittande skratt .
Dela allt det med mig och känn känslan...

...Känn också mina sorligaste och
svåraste stunder jag har haft i livet,
alla mina läkta sorger vill ha en plats i ditt hjärta.
Vad med mig i mina svåra stunder jag upplever i nuet,
när mina tankar blir mörka och
mitt samvete sliter i mig.
När din och min kamp för vår kärlek blir övermäktig,
när längtan efter dig nästan kväver mig.
Mina tårar som rinner på min kind ger jag till dig,
ta emot dom och dela dom med mig.
Ge mig din tröst och ord som vaggar mig in i trygghet...

...Stanna… lev med mig för evigt, JAG ÄLSKAR DIG!!!


 
 
nn

nn

22 april 2009 17:15

79,136,37,138

http://kik

 
Ingen bild

Din....

22 april 2009 18:04

Jag ÄLSKAR dig så mycket, så mycket, puss min kära och jag ska inte gå nånstans, vill verkligen leva med dig också...kram/ Micke

 
Ingen bild

Veronica

23 april 2009 15:47

Jätte fint kortet blev på er. Har du haft en bra dag idag, fyndat något kanske??
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards