Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Igår....

Av blondizh - 29 juni 2009 10:02

....hade vi en "playdejt" i lekparken med Go Mia med barn.... :P

Blev sååå varmt så vi tog ut den berömda leklådan bakom ballis o fyllde den med vatten.... Flickorna plaskade på som bara den... Hihi...

Sen så kom lillgumman hem ifrån Holm o vi grillade burgare med bröd o pommes... Vi satt ute på ballis i skuggan o käkade... MUMMA!!!!!

Tyvärr så blev det ju dags att lämna Hampe o Ronja till pappa... :(

Så jag tog o klampade upp till Mia så Freja fick ha lite egentid med pappsen sin.... :D

Hemma hos Mia så plockade vi ögonbryn o färga... Målade naglar o drack en cider o surra på som vanligt.... Åt pastasallad som Gumman gjort... Riktigt gott Mia... Du är en hejjare på mat du... ;) Tack för en trevlig kväll!!!!!


Idag så ska vi lämna Fisen till mamma sin... Sj så ska jag ta o följa med älskling till borlänge på jobb....


Vet inte riktigt hur det blir med våra semester planer... Kanske måste flytta fram dom en vecka.... Vet inte om jag kommer att jobba i 4 veckor.... Vill men samtidigt inte..... :P  Men klart jag jobbar om jag får chansen... Bättre att få in en fot än att stå med båda utanför.....


Nää, busa med tjejen lite innan kanske....

Ha en bra dag allihopa.....


Borlänge here i come....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards