Alla inlägg den 3 juli 2009

Av blondizh - 3 juli 2009 12:38

...det kirrat med det andra jobbet... Skönt att veta vad man ska göra ett tag... :P

Jag känner riktigt hur det klirrar i plånkan... ;)

Jobbar dygnet idag oxå.... O naturligtvis så missade jag ju ett samtal ifrån min handläggare på ams.. Försökte ringa upp men inge svar så jag fick skicka ett mail istället.... Får väl se om han hör av sig då... :D

Imorrn hämtar älsklingen mig på jobbet eftersom jag cyklar hit... Så drar vi till Playa de la Holm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    :D

Fick panik packa imorse eftersom jag somnade sött/tidigt igår....

Åt min efterlängtade steksill igår oxå... MUMMA säger jag bara... Har verkligen längtat efter det...

Skönt att det fläktar lite idag.... Inte lika varmt... :P

Är sååååå jä*** kaffe sugen oxå... Kaffet är slut... Måste vänta tills den andra ass. dyker upp så man kan smita iväg o handla.... 

Nää, man kanske ska ta o göra lite nytta kanske...


Ha en toppen dag allihopa......


Klirr i plånkan....

Ovido - Quiz & Flashcards