Alla inlägg den 21 juli 2009

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf....

Slår tillbaka känslorna o tänker att så är det inte... Du är bra dum du... Men när jag tänker efter så är det ju faktiskt så jag känner.... Spelar ingen roll hur jag vänder o vrider på det så kommer jag till samma slut sats ialf...

O när jag känner så starkt så kan det ju inte vara nått som jag bara har greppat/kommit på från ingenstans... Det måste ju ligga nån logik  bakom det hela.... Men då känner jag mig åter igen dum för att jag känner så...

Känns inte bra just nu.... Vill bara lägga mig under täcket o stor gråta som en liten bebis....    :(

Finns ingen inspiration alls... Vart har den glada, spralliga, påhittiga Jeanette tagit vägen???????????????????????????


Nää, sluta deppa nu Jeanette o ta dig i kragen kanske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Alla känslorna på en o samma gång....


Ovido - Quiz & Flashcards