Alla inlägg den 12 juli 2009

Av blondizh - 12 juli 2009 20:26

....är hemsk här hemma... :(

Har fått slagit på stereon som vanligt.... Alla barnen är hos respektive o älsklingen jobbar... Funderar på om jag ska ta mig ett bad o krypa ner i sängen.... Tänkte kika på filmen på 4:an kl 21.00... 

Blir tidig morgon imorrn.... Kommer att jobba 12 dagar i sträck just nu... vad jag vet ialf... kan ju bli fler oxå... :P

Vi har ju fått en tvättmaskin...(Tack Hasse o Veronica)

Det är ju bara ett problem att vi hade ju glömt bort att när dom renoverade badrummet så fick vi ju allting nytt.... Alltså nya ledningar m.m Finns ju ingen koppling längre till tvättmaskin... :(

Tur man inte har en karl med tummen mitt i handen.....

Så imorrn blir det tvättis ialf..... :(

Har nog inte så mycket mer att skriva just nu.....

Jooooo, igår så var vi på kalas hos Hanna för Kian fyller år imorrn.... Efter det så bestämde vi oss för att passa på att grilla o mysa lite ute...

Shrek tittade förbi på en kopp kaffe oxå... Så Grabbarna grus som nu mera jobbar tillsammans satt o surra medans jag, Hanna o Erica gumman surrade på... Alla 7 ungar lekte underbart snällt med varandra under tiden... Vi fick oss bra många härliga skratt.... :D

Så tack för en underbar dag igår allihopa...

Nepp, nu ska jag surra lite med Mia gumman innan...


Puss puss alla...

Ovido - Quiz & Flashcards