Alla inlägg den 16 juli 2009

Av blondizh - 16 juli 2009 19:28

....kanske kan printa ner nån rad ialf för här händer det inte mycket...

Jobbar o står i... Igår så jobbade jag först på det ena jobbet för att bara komma hem o parkera bilen, byta om, packa ner maten o ta fram cykeln o vidare på nästa jobb... :P

Hem o duscha, vänta på pizzan o bums i säng o upp nu imorse o jobba...

Stackars Virre igår mådde inge bra på morgonkvisten... Typiskt att det skulle bli just då när han skulle få följa med farmor, farfar o kussen Gustav på en liten semester.... :(

Men idag så rullar det på som bara den... Pigg som en lärka.. Heheheh

Tur man har Erica min ängel som kom o låg över för att passa Virre på dagen idag... Blir samma sak inatt oxå...

SÅ TACK GUMMAN FÖR ATT DU STÄLLER UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR GULD VÄRD O MER DÄR TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ätit ärtsoppa o fläskpannkaka idag o är såååå trött så det känns som jag är i en dimma.... Ska väl ta en dusch o hoppa i sängen tror jag....

Blir en lugn dag på jobbet imorrn, vi har jobbat ifrån oss det mesta... Så det blir en tjejdag på stan imorrn... Var längesen jag o Camilla hittade på nått bara vi.... Lunch o shopping klingar bra i mina öron... Mohahahha

Nepp, hopp i säng var det....

Natt - natt på er o händerna på täcket lr hur... ;)


Yrväder....

Ovido - Quiz & Flashcards