Direktlänk till inlägg 4 november 2008

Filmkväll....

Av blondizh - 4 november 2008 16:40

...blev det igår..... När älsklingen kom ifrån jobbet så ville Fiona o Shrek komma på besök.... Vi drack kaffe o surra lite grann...Bjöd dom på Het Tacosoppa ...jag tyckte den blev lagom men vissa svettades tydligen..heheheh  ;) ;)

Shrek o gubben knallade ner på willys o köpte gotta för jag var så filmsugen... Vi såg på Picture this o daddy day camp... dom var väl sådär ialf..gick o se..   Idag har jag fått hem Gossip Girl säsong 1...Har redan betat av 3 avsnitt..tihi..spännande ju!!!!!!!!

Tack älskling för dom..PUSSSSSSS Jag älskar dig!!!!

Har även fortsatt o dammat o skurat m.m Haft kaffebesök som bestod av Camilla o Erica kom hon oxå lite senare efter skolan...  Snackade bara en massa strunt o mådde gott....

Nepp, dags att göra sig klar kanske..... Vi har blivit bjudna på mat hos Shrek o Fiona idag...Fläsk, potatis o löksås... MUMS!!! Finns det nåt bättre än husmanskost??   Svar NEJ!!!!

Go gubben är i tvättis nu o hämtar tvätten..han har tagit o gjort den idag när han kom ifrån jobbet..han är bra goooo...


Gossip Girl fan...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards