Alla inlägg under april 2009

Av blondizh - 22 april 2009 09:22

....är tydligen på ingående... Det var mer än vad jag visste... Faan vad skoj... Vet du om det är en flicka lr pojke??  Vore ju bra att veta så jag vet vad jag ska införskaffa för grejjer... :P    När har jag BF????  Vore oxå bra att veta så jag vet när jag ska ta o packa BB-väskan....

Kanske det är därför jag har så ont i ryggen.. Kanske beror på foglossning.... Då är det ju en jädrans tur att jag inte käkar mina piller som jag ska äta varje dag för ryggen... Tack för infon... ;)

Så GRATTIS till oss för vi ska tydligen bli föräldrar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaa, vad ska man säga.... Jag är såååå intressant såååå!!!! Mohahahhha.. ;)


För övrigt så har jag legat sen i söndags kväll o hoppas att jag kan ta mig till Go Mia idag o surpla lite kaffe.... Tar det den lata vägen o provar bilen... :P

Solen kikar fram o det är ganska varmt ute så jag är såååå sugen på att lägga mig på ballis o sola lite.... ;)


Tack mamma o brorsan för att ni var o handlade åt mig i förrgår!!!!


Nää en kopp kaffe o en rök kanske.. Just det ja, man ska ju inte röka när man är gravid... Mohahahahha


Le stork...







Av blondizh - 19 april 2009 12:46

....finns i alla "valörer"... Jag har många vänner o alla betyder mycket för mig.. Men det finns några som betyder oerhört mycket.... O har en väldigt speciell plats i mitt hjärta... Kan vara dålig på att uttrycka det ibland men ni ska veta att NI är speciella o jag glömmer er inte.. Ni o min familj är min värld o jag skulle inte klara mig utan er!!!!

 JAG ÄLSKAR ER FRUKTANSVÄRT MYCKET!!!!!!


Love...



Av blondizh - 19 april 2009 11:46

Av blondizh - 19 april 2009 10:18

....ihop, tror jag... :P

Ja som sagt vad har vi gjort dom här dagarna... Fullt ös har det varit ialf...

Helt slut i kroppen, men man ska icke klaga så länge man kan röra sig, finns dom som har det värre... :P

Har varit till Petersvik 2 dagar irad... Ena dagen var det bara jag, Erica o barnen... Igår så gjorde M o barnen oss sällis oxå + hjärtat... Samlade massa skrot.. Ska köpa nytt glitterlim o nya träramar tills barnen kommer nästa gång.. Ska göra lite pyssel av allt skrot...hehehe

Hampus fick ihop en hel påse med pant oxå efter vägen... Låg mycket i dikerna... Han är min lilla skrotnisse han... :D

Har suttit ute i lekparken med barnen oxå... Kompisar till barna har varit här samt att dom har hunnit varit hos sina kompisar... Haft pyjamasparty en kväll oxå.... Mys pys...   Pipapööö i kastrull har vi gjort en massa denna vecka...Mohahahah Sj så kör man på gammalt hederligtvis Erica gumman... inga pipapöö i micron här inte...Hehehehe

En massa fikabesök har man hunnit haft här oxå... Vet inte riktigt hur vi har hunnit med allt.... Har säkerligen glömt en massa som vanligt... Men that´s life... :)

Lill-fisen är rolig hon ialf.... När vi nattar henne så säger vi ju alltid

-Älskar dig! Natt-natt... Syns imorgon...

Nu springer hon o säger...

-Älka di! Natt-natt...

Så sött!! Igår när jag kockade middag så låg hon på golvet brevid o sa "Älka di" hela tiden... Go gumman där..hahahah

Idag är det kalasdags.... Ska bli skoj att träffas eftersom man inte ses så ofta... :P

Ronjas klasskompis ska komma en sväng nu på förmiddagen oxå... Skoj, skoj för henne... :D

Ska väl ta en tur ut i parken nu oxå... Solen tittar ju fram!!!!! Överlycklig...

Lite kaffe på det här så ordnar det sig nog.. ;)

Bjuder på en kunglåt...Visste inte att hon som sjunger är svensk...


Tittut solen...


Av blondizh - 16 april 2009 12:09

...sicket tråkväder... :(    Vill ju ha sol ju!!!!!!

Har hunnit uträtta mycket här på morgonkvisten.... Suttit i mobben till olika instanser som vanligt... MEN kors i taket så ska det vara rätt intyg denna gång!!!! Bara att hålla tummarna... Varit på apoteket en sväng o köpt lite salva åt fisen oxå... Shoppat på Hemköp..heheheh

Lunchen är nu fixad o sj så ska jag hoppa in i duschen en sväng oxå..

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag... Virre åker ju till sin mamma..

O har även bara en bil förtillfället så åka någonstans är ju uteslutet eftersom älskling börjar jobba snart o kommer inte hem försens inatt... :(

Nepp, lite kaffe o en dusch skulle inte sitta helt fel...


Tjenis penis...


Av blondizh - 14 april 2009 09:27

...sken är det idag oxå, hoppas det håller i sig för idag ska här grillas.... :P

Ungarna har slurpat i sig frukosten så strax blir det utgång med deras radiostyrda bilar.... Sj ska jag ta med kaffetermosen i högsta högg.... :D

Grillning med grannar är aldrig fel... Tänkte höra om en viss Go M har lust att komma ner med oss oxå... Skulle vara riktigt skoj!!!!

Nepp, dricka klart kaffe o UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Solaris polaris...

Av blondizh - 13 april 2009 10:23

....har det varit lungt blandat med fullt ös...Hihihi... :P

 Får väl göra som vanligt... Glömmer säkert nån/nått men ska försöka...


Torsdag: Var bort till Sandra o Johan på kaffe o surrade en stund, hem o kocka middag... Skulle bara ta det lungt.... Hanna o Anthony plingade på mobben o ville se film på kvällskvisten.. sagt o gjort, dom kom hit o hade med sig en vindunk....hihihi

Vi såg film o myste på.... tror vi avrundade vid 12 på natta... Tack, tack...


Fredag: Älskling jobbade på morronkulan o sj så kilade jag bort till Sandra o Johan på lite kaffe..... Städade lite o sen så plingade Mickes mob... Shrek o Fiona ville bjuda på kycklinggryta alá shrek... Sagt o gjort... Lämnade en film till Mia på vägen samt att vi skjutsade Hanna o Anthony till bosvedjan som skulle på fest... Tog allt på vägen dit så vi slog 3 flugor i en smäll... :P

Blev bjuden på rödtjut till middagen o en drink efter maten.... Vi åkte väl hem vid 12-snåret.... Tack för den goda middagen.... :P


Lördag: Tog det lung medans hjärtat o Shrek var o skruvade på lastbilen lite.... Lagade lite påskkäk till mig, hjärtat o Shrek...(Fiona jobbade)....

Shrek stack iväg för han skulle hämta upp Fiona på jobbet o vi satt oss ner o skulle just slå på en film när Anthony plingade i mobben.... Undrade om vi skulle komma bort o dricka lite o ev. gå ner på Dallan en sväng.... Hmmmm... Ja, varför inte... Hoppade in i duschen o kilade bort....

Jag o Hanna ställde oss o gjorde Iirish coffé åt oss o vi sminkade,fixade håret m.m

Traskade bort till bussen o gick in på Dallan, hann bara dricka en drink så skulle vi vidare till Aveny....

Jag o Hanna kilade upp till övre o ställde oss på dansgolvet o där stod vi resten av kvällen... Träffade mycket folk ute... Även folk man inte har sett på år o dar... :P

Till slut så var det dags att gå hem.. In på kebaben o tog en droska hemöver... Tack så hemskt mycket för en helt underbar utekväll!!!!


Söndag: Hmmm... Hade så fucking ont i fötterna, fattar inte varför men våran söndag såg ut så här.........Låsta dörrar o mobbarna på ljudlöst... Det är upp till er läsare att lista ut resten....:P (Ledtråd: Vi var INTE bakis... ;) )


Pling pling...


Av blondizh - 11 april 2009 14:20

...från oss alla till er alla... Mohahahha

Ovido - Quiz & Flashcards