Alla inlägg den 2 mars 2009

Av blondizh - 2 mars 2009 10:57

.... I lördags så hade vi ju bjudit Sandra o Johan på middag...Trevligt o Gott som attans!!! :P

Gick vidare hem till dom o fixade lite o inväntade folket.... hehehehe

Körde lite drickpoker o stackars älskling fick 3 ess o en kung irad.... Blev en massa klunkar.... :/   Åkte ner på O`learys o gick in på BK en sväng men jag gillar inte det stället.... Vi åkte väl hem vid 2-tiden o käkade lite rester... MUMMA!!!!!!

Igår så blev det bara en slödag i sängen fram till 13.30 ungefär...hihihihi

Käkade massa gotta o väntade på att mammas hjärtegull skulle komma...

Hälsade på Sandra o Johan... Drack lite kaffe o Ronja lekte katt med katterna...mohahahha

Hem o badade jag o lillgosen... tror vi badade i över en timme ialf....

Sedan ringde "nån" o var sugen på Max... Inga namn nämda...hehehehe

Så grabbarna stack o handla o tösen hann somna... Men det blev en god lunch istället då....

Ska snart ta o göra oss klara.... Ska hämta upp Virre o åka på IKEA... hämta upp Freja på hemvägen på dagis....  Sen så blir det nog bara en massa mys o fixa med dom inköpta grejjerna....

O du Sonja.... Jag är sååååå lycklig att han har klivit in i mitt liv... Visste inte att ett förhållande skulle vara så här... O kär är nog bara förnamnet..hihihih   Känner mig som en fjortis men det brukar jag ju göra ialf..Mohahahha

O det brukar ju vara så med avundsjuka människor... Sen så har jag ju inte sett er tillsammans men genom din blogg så verkar han vara en guldklimp... Kör hårt tjejjen!!!!!!!!

Nepp, kaffet ropar.....


Slänger in några bilder från i lördags.....


Glad i hågen....

Ovido - Quiz & Flashcards