Alla inlägg den 17 mars 2009

Av blondizh - 17 mars 2009 14:53

...inför morgondagen... Men, men... That´s life.....

Micke är på utvecklingsamtal för Virre.... Efter det så är det dags att hämta hem resten av barnaskaran... :P

Idag så blir det baconlindad köttfärslimpa som hjärtat gör... MUMS!!!!

Med potatis, gräddsås o gelé... Ska ta o riva lite morötter till ungarna oxå... Är inte så förtjusta i min sallad med rödlök i... :P

Har varit lite hundvakt idag oxå åt mina små älsklingar.... Lillen försökte gräva sig ner mellan mina bröst o dia..Hahaha.. Såg rätt roligt ut...

Sen så gick vi på en liten prommis när matte var klar... :)

Nää, dags att åka iväg kanske... Få se om jag uppdaterar lite senare....

Puss i ljumsken så länge....


Pip....

Av blondizh - 17 mars 2009 08:47

 ...So here it comes.... :P



Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig (ljudlöst)

Vem såg dig senast naken? Sängkläderna.. :)

Hur såg du ut på högstadiet? Kolla gamla skolkatalogerna...hehehe

Hur kommer du att se ut om 20 år? Den som lever får se... ;)

Hur var du på dagis? Herren på täppan...

Hur är du att ha som arbetskamrat? Den bästa

Har du celluliter? Det osedda talar vi inte om....

Biter du på naglarna? Nope....

Har du något handikapp? Beror på hur man ser det..hahaha

Är du rädd för att få hängbröst? Du menar fasta bröst?? :P

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Är ICKE religös....

Svär du? hahahahahahahaaaaaa.....som faan=)....

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?  Kommer inte till mig eftersom jag har en undanbedes lapp på dörren ang. Jehovas o hyresgästföreningen.....

Hur homo är du på en skala 1-10? Typ 2 kanske...

Tror du på utomjordingar? Nä men på spöken

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Pärgratäng.....

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Surströmming....

Ljuger du? En vit lögn drar väl alla ibland...

Har du kysst en polis? Nope...

Är du rädd för Securitas vakter? Hahaha allvarligt....nope... Men inte respektlös...

Har du nånting att dölja? Som vad då???...

Vad har du på din nyckelknippa? En jädra massa nycklar...

Är du/har du varit gift? Nope...

Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Beror på situationen....

Kan du laga cyklar? Lite kan jag väl...

Kan du fixa med bilar?  Fylla på olja, spolarvätska m.m Men resten låter jag nån annan sköta... :P

Kan du baka bröd? Ja, helt värdelös är jag inte....

Vet du hur man frostar av en frys? Mmmm...

Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Min egen "dokussåpa" såklart... :P

Tror det skulle bli en bestseller...Mohahahah


Alla som vill blir utmanad..... ;)


Hihoo...

Ovido - Quiz & Flashcards