Alla inlägg den 16 mars 2009

Av blondizh - 16 mars 2009 20:59

... på 17-års dagen!!!!! Hoppas du fick en toppen dag nu då... Luv ya!!!!

Av blondizh - 16 mars 2009 20:47

...speedy gonzales..... :P

Igår kom mammas go gumma hem... Kastade sig på garderoben o bytte kläder, provade ny skorna....(har stampat runt i dom hela dagen hemma idag).... Tog på oss ytterkläderna o traskade upp till Mia på go fika... (Ledsen att jag inte fick i mig mer av browniesen bara, var så mätt så jag mådde nästan illa)... Ronja sjöng singstar med Mickan o lekte, målade med Flisan... :) Alltid skojjsigt med trevligt fika sällis... Tack Mia o Sonja för den trevliga kvällen... :)

Idag så kom ju även Lill-fisen o Virre hem.. :) Virre var på ett strålande humör o har varit det hela dagen.... Var ju inte direkt nån sol ute så jag vet inte vart han fick sina solstrålar ifrån...hehehe

Freja hämtades efter lunchen på dagis o det första hon säger när hon kommer hem är:

-Nanne, tacke gacken!!.... (Tack för maten)..hehe

Lät så roligt... Det var ju inte jag som hade gjort maten utan dagiskocken...heheeh

Erica kom hit efter skolan o bjöd på tårta.... Tack go gumman!!!!

Idag till middag så blev det grillad kyckling, sallad o potatissallad... Blev så sugen när jag såg Mias bild +  att dom hade billig kyckling på Hemköp... 29.90

Efter middagen så rusade Ronja o Virre bort till Alex o lill-Victor... Sen så kom alla barnen hit en stund tills det var dags för badet o kvällis...

Nu sover dom allihopa o jag ska ta o se CSI NY nu....


Natt-natt...

Ovido - Quiz & Flashcards