Alla inlägg den 11 mars 2009

Av blondizh - 11 mars 2009 10:31

.....får jag över detta.... :(

Tycker det är fruktansvärt jobbigt att behöva neka när dom ringer o undrar om jag kan komma o jobba.... Vill ju så gärna, speciellt när det kanske  kan leda till ett vikariat över sommarn... Kan ju inte bli så mycket mer när jag inte har utbildningen som krävs... Men jag orkar inte med allt krångel som det leder till... Blir utan pengar, få ringa o jaga folk fast jag har sett till att fixat intyg som "behovs anställd"... För att jag ska få slippa skicka papper efter varje gång jag hoppar in o jobbar.... Mår dåligt speciellt nu när jag vet att dom behöver folk....  Det ska ju in nya intyg var tredje månad ialf.. O det slutar ju aldrig med ett intyg bara, utan det ska in helt andra intyg samt att det slutar ju aldrig att JÄVLAS!!!!!!!!   Blir såååå less...

Nu väntar jag på svar angående praktikplatsen oxå... Lät ju positivt ialf...

Samtidigt så vill jag inte bara gå hemma heller utan göra rätt för mig...

Tur att älskling förstår mig ialf.... Han fattar inte heller vilket krångel det ska vara för en person som tar chanserna man får... Utan att det är nog bäst att bara fortsätta stämpla för då är det minsann inget krångel med papper samt att man inte ska behöva bevisa att man söker jobb utan det sköter ju snälla ams åt en... Men att när jag har jobbat så ska det bevisas... Förstår inte logiken, det är ju dom som slipper betala ut pengar....

Ja, ja... ska forsätta att jaga chefen eftersom det verkar ju vara fel papper ialf...  kommer inte intyget in så blir jag utan pengar igen... SUCK!!!!

Så nu får jag tacka nej varje gång dom ringer... Behöver bara detta intyg så slipper jag krångla mer för hoppningsvis....


Ringpling....

Ovido - Quiz & Flashcards