Alla inlägg den 27 mars 2009

Av blondizh - 27 mars 2009 13:08

......I've been travelin...On this road to long....Just trying to find....
My way back home.....The old me....Is dead and gone.....
Dead and gone.....


Denna underbara låt skriker i högtalarna här hemma.... :P


Idag tänkte jag följa med älsklingen ner till Borlänge på jobb.... Har inte kunnat umgåtts nått med honom denna vecka...  O idag så är jag inte så pigg så jag vill inte vara ensam... :P


Igår så var jag till underbara Mia o blev bjuden på middag... Tack så mycket det var mycket värt för mig... :)  Var Matte som kockade o det var jättegott.... Tack, tack..... Vi spelade lite GH o hade lite "parfym-party"... hehehe....

Satt o letade igen gamla parfymer på nätet.... Går ju inte att köpa i butik längre..... *SNYFT*...


Vågar inte beställa nån heller eftersom jag inte vet hur det blir med pengarna till veckan.... Får inte tag på chefen men har lämnat ett medelande om att fixar hon det inte så måste jag blanda in facket... Det ÄR lag på att hon ska skriva intygena jag behöver!!!!!!!!


Så idag ringde Goa Veronica o sa att dom skulle beställa så hon lägger ut för mig så länge..... Tack snälla!!!!!!


Får en som jag vill ha o den andra ska jag önska mig i present... *blink blink*......


Nää, dags att göra sig klar kanske o hoppa in i duschen.....


Puss i ljumsken på er....

Ovido - Quiz & Flashcards