Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

Utmanad av Sonja....

Av blondizh - 17 mars 2009 08:47

 ...So here it comes.... :P



Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig (ljudlöst)

Vem såg dig senast naken? Sängkläderna.. :)

Hur såg du ut på högstadiet? Kolla gamla skolkatalogerna...hehehe

Hur kommer du att se ut om 20 år? Den som lever får se... ;)

Hur var du på dagis? Herren på täppan...

Hur är du att ha som arbetskamrat? Den bästa

Har du celluliter? Det osedda talar vi inte om....

Biter du på naglarna? Nope....

Har du något handikapp? Beror på hur man ser det..hahaha

Är du rädd för att få hängbröst? Du menar fasta bröst?? :P

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Är ICKE religös....

Svär du? hahahahahahahaaaaaa.....som faan=)....

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?  Kommer inte till mig eftersom jag har en undanbedes lapp på dörren ang. Jehovas o hyresgästföreningen.....

Hur homo är du på en skala 1-10? Typ 2 kanske...

Tror du på utomjordingar? Nä men på spöken

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Pärgratäng.....

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Surströmming....

Ljuger du? En vit lögn drar väl alla ibland...

Har du kysst en polis? Nope...

Är du rädd för Securitas vakter? Hahaha allvarligt....nope... Men inte respektlös...

Har du nånting att dölja? Som vad då???...

Vad har du på din nyckelknippa? En jädra massa nycklar...

Är du/har du varit gift? Nope...

Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Beror på situationen....

Kan du laga cyklar? Lite kan jag väl...

Kan du fixa med bilar?  Fylla på olja, spolarvätska m.m Men resten låter jag nån annan sköta... :P

Kan du baka bröd? Ja, helt värdelös är jag inte....

Vet du hur man frostar av en frys? Mmmm...

Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Min egen "dokussåpa" såklart... :P

Tror det skulle bli en bestseller...Mohahahah


Alla som vill blir utmanad..... ;)


Hihoo...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards