Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Tiden rusar....

Av blondizh - 25 mars 2009 09:54

....på som vanligt... :P

Mycket har vi hunnit med oxå... Får nog försöka ta det dag för dag....


FREDAG: Hämta upp barna på skolan samt en kompis till Ronja o Erica gumman som praktiserar på dagiset i korsta... Hem o hade full rulle med barna som skulle hjälpa till med middagen o duscha hampus som skulle på kalas på Drakborgen.... Hjärtat skjutsade honom o hämtade upp Freja hos farmor o farfar.... Jocke kom o hälsade på med Sandra o Johan oxå... Ville att Virre skulle sova över o det gick ju bra.... Märks att barna börjar bli alldeles för stora..BUHUUUUUU  Sen när Hampe kom hem så vart det film mys med resten av alla barnen.... ;)


LÖRDAG: älsklingen ställde sig o gjorde hotellfrukost åt oss allihopa... MUMS!!!! Sen så blev det utgång i det soliga vädret... Erica kom o gjorde oss sällskap.... Hanna o sina barn kom oxå ut.. Lite senare dök Anthony upp med sina små krulltottar..hihihihi Vi hade bestämt oss för att grilla lite korv till lunch... Barna åkte kälke samt bräda i backen.. Byggde snöhus o hade snöbollskrig..hehehehe Vi var oskyldiga o var inte alls med på ett hörn..... Lr hur Hanna...hehehhe... Vid 15-tiden så var det bara att knata in över o byta lite blöta/kalla kläder... Jag, Erica, Ronja o Freja knatade vidare upp till Mia o fikade, surrade o sjöng lite singstar.... Tack för en trevlig dag samt kväll!!!!!! Hem o käkade lite middag som älsklingen hade gjort o myste ed film o lite gotta på kvällskvisten....


SÖNDAG: Käkade lite frukost o gjorde oss klara för att sticka iväg på Motormässan....  Ögonen på barna när vi kom dit..hahaha Stora som klot....

Mycket att titta på o testa.... Jag ger mig en STOR klapp på axeln som tordes åka vippen.... Hampe åkte den med mig o höll mamma snällt i handen o flinade....

-Lungt mamma, jag finns här!!!!

Go ponken mammas..... Var även en del tävlinger för stora som små....

Barna var med på ballongtävling med "Starke Adolf".. Fick varsit pris... Micke var med i en spikare tävling o vann en keps... Vi fick även lotter.. Jag, Erica o Micke.... Hjärtat vann första priset.. En spa weekend på södra berget för 2 pers... Värde 2400 kr.... Gick ju + på 1800 ialf... Käkade ju lite lunch o så där o köpte lite godis remmar... Kan inte stå emot häxvräls remmarna... Mumma det!!!!  Barna hoppade lite hoppborg oxå... Så en lyckad dag med andra ord.... Sen blev det hemgång o fixa lite käk...

Hampus o ronjas pappa kom o hämtade dom vid 18-tiden.... efter det Kom Frejas mamma o plockade upp henne efter 18 oxå... Blev bara vi o Virre kvar.... Läste lite läxa med Virre o fikade o myste bara på kvällen... Tidig säng gång blev det för oss oxå... Skulle ju upp kl: 5 på morronen så....


Sen så har vi ju måndagen då men vill inte gå in så mycket på det här.. Dom som vet dom vet....


Igår så var jag till min älskade broder o käkade middag... Tack, tack....


O idag så blir det nog lungt... Ska försöka att vika in tvätten...

Jag vet, ska ta det lungt men måste ju få plocka lite ialf... Kan inte bara ligga i sängen o stirra upp i taket!!!!! BLIR GALEN DÅ!!!!!!

Ska ta en sväng till Mia på kaffe oxå.... Syns om ett tag..... ;)


Nepp, vika tvätt var det........

Lägger in lite bilder från lördagen o söndagen......


Chingen...

 
 
Ingen bild

Veronica

25 mars 2009 11:34

Ni har haft de riktigt mysigt ser jag =) Längtar tills jag kan röra mig igen för det är så ljuvligt att vara ute och grilla korv. Sista kortet va bra, snacka om OOOOO alla gapa hahahha
Ha en bra dag.

 
Marie

Marie

25 mars 2009 15:49

Thank you for lovely sällskap idag =)
Hoppas vi ses snart igen
Tat lugnt nu å sköt om dig'
Kramis

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Ingen bild

kakan

26 mars 2009 11:47

snöbollskrig???? näääääääääää no way knappast skulle väl aldrig falla oss vuxna in att kasta en snöboll på någon annan man kan ju få snö i ansiktet och innanför kläderna neeej fy nej skulle vi aldrig göra vi vuxna förståndiga ;) hahahahahahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondizh - 7 september 2009 09:44

...en ny blogg!!!!!!!!!!!!!!!!   http://blondizh.wordpress.com/   Tjingeling.... ...

Av blondizh - 7 augusti 2009 21:52

... efter en underbar vecka.... Orkar inte uppdatera mer just nu, är helt slut... :P    Men vi mår bara bra allihopa... Håller på med att tvätta maskin 9 o 10... Mycket tvätt blir det... Ronja fick en öring ialf o bjussar på en bild...   Skogstomten....

Av blondizh - 1 augusti 2009 11:03

....må jag säga... ;) Ska inte skriva så mycket nu heller... Håller på att packa det sista inför en liten husvagns semester..... :P Längtar verkligen.. Vill ut i skogen håller på att bli galen här i stan.... Nää, får väl uppdatera mer när vi kommer h...

Av blondizh - 22 juli 2009 06:03

...till denna sida o HOPPAS/VILL att ni skriver under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   http://jalonen.blogg.se/2009/july/frikanns-fran-grov-valdtakt.html?_tmp=1a09d1fd27f80225193f5464397d2260bc59efa0 ...

Av blondizh - 21 juli 2009 12:59

...som bubblar på inom mig så jag blir galen snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känner/tänker så pass mycket på vissa saker.... Vill inte skriva om det allt för mycket här men jag måste få ur mig det på nåt vis.... Lite ialf.... Slår tillbaka känslorna o ...

Ovido - Quiz & Flashcards