Alla inlägg den 5 februari 2009

Av blondizh - 5 februari 2009 17:31

...är Ronja på med en klasskompis... :P      Hoppas hon tycker det är kul....

Sitter o väntar på go besök..... Lite java o massa skit snack som vanligt...hehehe   ;)

Virre o kompisarna kommer väl att härja på med GH antar jag....

Ska väl ta o brygga lite kaffe då antar jag....


Plopp-Gunnar....

Av blondizh - 5 februari 2009 15:04

...skickar den så du vet... Men jag godkänner inte din kommentar....:P

Så du får en massa "stalkers" bland mailen...hehehe

Av blondizh - 5 februari 2009 09:24

...att jag har fått en sträckning på ena sidan.... Samtidigt som man är lite förkyld.... Men mår bättre idag ialf, har ju vilat lite... Låg nästan hela dagen igår...... :P

Så TACK snälla svärmor för hjälpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Igår kom Madde gumms lill tös..... Längtar tills hon kommer hem o har kommit fas så man får komma o hälsa på o snusa lite bäs......


O Grattis Niklas i efterskott på 18 års dagen!!!!!!!!!  Hoppas du hade en bra dag igår o skitkul på krogen...... :P


Så då blir det 2 födelsedagar den dagen att komma ihåg.....


Så vad händer idag då... Inte mycket skulle jag tro... Är rastlös som bara den.... Är helt sj ända fram till 16:30 nångång.... En promis skulle kanske sitta fint.... Lite kaffe främmande skulle inte sitta helt fel det heller... Lr nån som vill ha besök kanske...... TRÅKIGT JU!!!!!!!!!!!!!!!!

Borde kanske vila lite men jag är ju så förbaskat pigg... Har sovit för mycket tror jag....


Har suttit på ams sida o sökt lite jobb.... Sitter o klurar på vad jag ska välja för praktikplast... Valet står mellan 2 ställen..... Ska höra med min kära vän vad hon tycker först.....  Nää, en dusch skulle nog inte skada....


Tjing Tjing....

Ovido - Quiz & Flashcards