Alla inlägg den 10 februari 2009

Av blondizh - 10 februari 2009 22:30

....har jag gjort idag...... SÅÅÅÅÅ SÖT SÅ!!!!!!!!!

Åkte till Madde vid 12-tiden tror jag o åkte hem nu vid 22.....

Massa kaffedrickande o surr..... Petra kom dit med sin dotter Tyra... Trevligt, trevligt....

Vi tog en prommis bort på ICA oxå.... Kallt som sjutton var det o värre nu när jag skulle hem.... :S

Handlade med oss baguetter o grillad kyckling att smaska på.. MUMS!!!!

Fick träffa Maddes mamma oxå.... Hade med sig fikabröd o grejjer....

Hade helt glömt bort att dom inte tog kontanter på bussen längre så Maddes mamma var såååå go o underbar o betalade för mig på sitt kort....

SÅ TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!!!!

Är sååå glad att Madde inte vände mig ryggen o tog någons parti....

Som sagt "I nöden prövas vännen"..... Tycker det stämmer bra... Man ser ganska snabbt vad man är värd i andras ögon.....

Nog tjatat om detta... Ska ta o försöka sova om jag nu kan det....

Lägger in en liten go bild på Thea oxå...


Glad...

Ovido - Quiz & Flashcards