Alla inlägg den 22 februari 2009

Av blondizh - 22 februari 2009 12:05

...om helgen..... :P

I fredags så hade jag fika besök av Johan o Sandra...Trevligt, trevligt.....

Blev bortbjuden till dom på kvällskvisten.... skönt att komma hemifrån en stund..... Sååå underbart skönt att kunna få röra sig utanför dörren utan en massa liv.... :P Han tyckte jag var värd det efter en lång vecka med barna eftersom han har jobbat så intensivt denna vecka.... Så tack älskling för det...... Älskar dig massor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Borta hos Sandra o Johan så var Robban där med sin pojk o Henke kom dit oxå.... Vi satt o surra en MASSA skit m.m Många roliga skratt dessutom... Förstår mig inte på vissa människor men det är väl så med ett "visst" släkte... "Genom sig själv känner man andra".... Stämmer så JÄVLA bra... Snackar om att det är andra som gör... Men i själva verket så är det dom som gör o INTE andra.... Nog om detta... Dom är ju här inne o tassar så det är bara att ta åt er.... I DON´T GIVE A FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jävla less på dessa förbaskade lögner bara.... Saker som jag skulle ha gjort när det i själva verket är dom som har gjort/gör... Ge faan i mig.. Det är ni som har valt att ha det så här.. INTE JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men samtidigt så är jag VÄLDIGT tacksam att jag har fått upp ögonen.. Önskar bara att jag hade fått det tidigare.....

Men, men... THAT´S LIFE.........

Synd att jag missade Henkes bravader på slutet bara......


Sen så har jag blivit utmanad av 2 st.... Ska försöka knåpa ihop det lite senare när jag har mer tid...... Ni får hålla er så länge... :P


Mad dog....


Ovido - Quiz & Flashcards