Alla inlägg den 11 februari 2009

Av blondizh - 11 februari 2009 11:10

....trött på dessa papper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får brev ifrån a-kassan att jag måste skicka in ett arbetsgivareintyg för 2008-10-29 till 2008-12-10.... Ringer upp o menar på att det har ju ni fått ifrån kommun.... Chefen där har ju skickat det!!!!

Nää, det enda vi har fått ifrån dig är ett anställningsbevis..... Vi måste ha ett arbetsgivareintyg.... O hon som är chef måste väl veta det....

Blir så JÄVLA less rent ut sagt....... Dessa papper som ska dyka upp o jävlas varje vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

O inte nog med det så ska dom ju ha nya var tredje månad.....

Tycker faktiskt synd om tanten på kommun... Ringde hon senast igår angående utebliven lön.... Skulle fixa det på engång..... Hon är ny o har massor med annat att göra oxå..... Än att fixa en massa pappers jobb åt mig.... Ska börja fråga om man inte får ersättning för dessa jävla teleräkningar som man får genom att sitta o ringa runt överallt....

Faan... 80% går ju till att ringa dessa instanser....


Bara att se framåt..... Du gumsan längtar till fredag.... Mys i massor o en massa skratt hoppas jag... Det behöver jag verkligen nu!!!!!


Gruvar mig inför lördagen som jag gör varje alla hjärtans dag.... Mår så jävla dåligt på denna dag....... Massa minnen som dyker upp o saknaden är oändlig.....  Vill inte skriva så mycket mer eftersom att jag vet att det finns nyfikna jävlar som springer in o läser här oxå som inte har nått här att göra......


Peace...

Ovido - Quiz & Flashcards