Alla inlägg den 27 februari 2009

Av blondizh - 27 februari 2009 10:08

...kan man säga...hehehhehe

Nog för att saker har vi väl gjort men samtidigt så tycker jag mest att jag bara har legat i sängen o jäst.... Så fruktansvärt seg o deppig...

Igår fick jag äntligen tag på tanten på kommun så hon skulle fixa intyget ialf...

Vi har varit bort till Sandra o Johan o käkat langos bland annat... Shoppat m.m Igår när vi skulle ut till Jula så hade det hänt en olycka på E4:an så dom dirigerade om... Bara att åka gamla vägen ut till Birsta...

Var på citygross o handlade en massa kött så nu är det fyllt lite granna i frysen... Mamma fyllde 65 i onsdags så var dit en sväng o var o käkade på cosmos... Mumma...  Idag ska vi på Birsta o handla en massa saker till hemmet... Kan behövas... Har dragit på det länge nu.... Älsklingen ska ut med ett par grabbar ikväll så ska väl skjutsa dit han på eftermiddagen nångång... Skoj för honom tycker jag... Själv så ska jag ha filmkväll o se lite filmer som jag har dragit på..... *Svammel, svammel*... Ska ta mig lite kaffe o ringa nåt samtal.... Får se om jag bloggar lite senare....


kaffe....



Ovido - Quiz & Flashcards