Alla inlägg den 16 februari 2009

Av blondizh - 16 februari 2009 09:25

... Blev så här....


Mån: Bacon/ädelostsås o pasta....


Tis: Ugnstektfalukorv o mos...


Ons: Köttbullar o makaroner...


Tors: Rislåda...


Fre: Mustig älgfärssoppa...


Lör: Canneolli....


Sön: Gratinerad fläskfilé o ris...


Med andra ord så heter det frys rensning... Mohahahha


Av blondizh - 16 februari 2009 08:54

....varit.... Drar väl den i korta drag...

Fredagen... Lugn o skön... Petade mest på hemma o hade lite fika besök av Shrek o Fiona... Gjorde mig klar o stack iväg till Hanna gums... Vi satt o drack lite o drog sen ner till Dallan med Anthony.... Satt o prata o hade allmänt trevligt... Fick en överraskning oxå.... Av en person som jag inte vet vad den vill mig igentligen.... Förr handlade väl det mer om att uttnyttja mig när det passade denna... Annars så var man ju ingenting värt... Har valt att ta avstånd efter att jag helt plötsligt inte existerade... Trivs så o vill ha det så... Jag har ändrats en hel del det senaste 1-2 åren o vill inte stampas på längre.... Vet att jag kommer att få höra att jag inte "Heja" lr så men sen att dom inte gör det... Det är en annan sak... Det räknas inte i detta släkte... Handlar bara om deras EGO o ingen annan...

Vet att detta Släkte är här inne o tassar oxå men vet ni vad..... JAG BRYR MIG INTE!!!! DET BJU JAG PÅ!!!!!!!!!!! Som sagt passar det inte att läsa så ge FAAN o läs då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!

Nog om det.. Var en helt underbar kväll i ö.vrigt Så tack hanna o Ant för att ni finns... Pöössssssss


Lördagen..... Försökte verkligen att sova ut men det går inte... Slog upp mina blå kl 7.... Kikade lite på tvn m.m....  Älsklingen o jag var i väg o handlade lite o gjorde oss klara inför kvällen.... Hade middagsgäster... Gubben gjorde maten o Ant gjorde rödvinssåsen... Gott, gott... Så tack grabbar för maten... Pöösss

Satt o drack lite...(utom jag)... Bestämde mig för att vara chaffis istället... Åkte ner på Dallan en sväng men det var så tråkigt där så vi gick till kebabcity o köpte med oss mat hem istället....


Söndagen.... Var vi ner till verkstaden på Kjells jobb o mekade lite med bilarna... Lr Micke o Kjell mekade väl o jag o Anki surrade o drack kaffe m.m Försökte väl hjälpa till men det är inte så gott när man inte vet vad man ska göra..... Åkte förbi Fiona en sväng o drack lite kaffe.... Sen hem o gjorde stark köttfärssoppa... MUMS!!!!!

Det var väl helgen i stora drag..hehehehehehe


Idag kommer barna hem igen... Mysigt värre....LÄNGTAR!!!!!!!

Nåja, nog om info..... ;)


Bye bye....



Ovido - Quiz & Flashcards