Alla inlägg den 9 december 2008

Av blondizh - 9 december 2008 20:13

.... Nu sover/ligger alla barnen till sängs.... :D

Idag har varit en händelserik dag....  For o jobba imorse... Halt var det oxå..oron var inte obefogad... Fick sladd i ena kurvan upp för backen men lyckades räta upp bilen....  :P

Kommer in där jag ska jobba o vem om inte min gamla taekwondo tränare är där o jobbar i köket....  Snacka om en chockad jag, nog för att jag vet att han kan laga mat men i storkök...  Var en trevlig överraskning ialf...

Ska jobba imorrn oxå mellan 7.30-14.00 kul, kul..... :D


På lördag ska jag o hjärtat på julbord, var inte planerat men det går ju alltid att kläma in..hehehe


Fullt upp denna vecka som vanligt....  Idag följde virre med en klasskompis hem....

Imorrn,jobb o café samt lite läxor...

Torsdag: Luciafirande med Hampus o Ronja på lindgården...

Fredag: Luciafirande med Virre på skolan, Hampus följer med micke i lastbilen på eftermiddagen, Ronja följer med gudmor på hästshow på kvällen...

Lördag: Lucia hemma samt bakning o på kvällen julbord... Tack gumman för barnpassningen!!!!

Söndag: Tredje advent o kalas kl 15:00 för 3 ungar... Blir lättast så..

Det var endel av det ialf.... Puhhhh...


Blir en vansinnes körning imorrn med då.... Men vad gör man inte för att få in en fot lite här o där... ;)

O som sagt lite extra peningar i fickan skadar ju inte heller.... :D

Planerar ju en resa här framöver i slutet på januari nångång med lite goda vänner så varför inte...

Hoppas det blir av nu då bara!!!!!

Verkar ju som så fort vi planerar nåt så kommer ju alltid nåt imellan... :(

Men, men nu är det slut gnällt för idag... Nu ska jag ta min sunkiga mamma kropp o masa mig in på skithuset för att unna mig ett bad o krypa till kojs..


Natt-Natt...

Ovido - Quiz & Flashcards