Alla inlägg den 19 december 2008

Av blondizh - 19 december 2008 22:23

..... om man bara kunde skita i allting!!!!!!!!   Verkar ju funka för andra så varför skulle det inte funka för mig??????

Är såååååååååååååå JÄVLA less nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen någonstans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

O lill gumman vill absolut inte till pappa...... Tur att man har änglar omkring sig.......

Jag skulle nog gå under om inte dom fanns kan jag säga......

Vill bara spy galla på folk just nu om man kan kalla dom/den det?????

FY FAAN SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



So fucking tired....

Av blondizh - 19 december 2008 21:32

.... vilket ben jag ska stå på...... =S

Vad göra???????????????????????????????????????????????????????????

Men det är inget jag tänker skriva om nu ialf....

Längtar tills imorrn när jag o go gumman min ska ut o svänga våra lurviga...tihi

Kul att Ant. o Affie ska med oxå..... Alltid lika skoj....

Julhandla blir det imorrn oxå.... Hoppas inte jag halkar i Hannas svettfläckar som har frysit till is utan för Birsta ingången bara.... Mohahaha

Nepp nog för idag....


Hallon Ballon....

Ovido - Quiz & Flashcards