Alla inlägg den 29 december 2008

Av blondizh - 29 december 2008 10:24

....Idag så fyller Ronja 6 år..... Hoppas du får en kanon dag idag o mycket presenter.... Mamma älskar dig!!!!!!!!


Tjohooo....

Av blondizh - 29 december 2008 10:03

.....vad tiden går fort.... Julen är redan över (nästan)......

Vi kom iväg till Kajevall till slut ialf.... Mardröms resa var det dit, halt o jävligt....Uscha....

Det blev en massa pulk/madrass/snowracer åkning, bastning, julpyssel till gran m.m

Tur med vädret hade vi oxå.... TACK SNÄLLA SVÄRMOR FÖR ALL MAT SOM DU HADE GJORT..... DET HADE DU GJORT RIKTIGT BRA!!!!!!!!!!!!!


Började känna mig lite halvdålig där borta o när vi kom hem så var jag helt knäckt.... In med packningen o iväg o lämna Hampus o Ronja till pappa deras.... Hem o byteom o iväg tilll lokalen för att fira Linas 18-års dag....

Sedan så smet jag o Freja till brorsan o hälsade på en stund så fick Micke o Virre lite egen tid....

Dagen efter så kom Hampe o Ronja hem igen... Då mådde jag riktigt skit... Om man kunde få vara frisk när barnen var hemma ialf....

Så på kvällen bestämdes det att barnen skulle till svärföräldrarna eftersom Micke var tvungen att åka o jobba..... Tänkte att Ronja o Hampus kunde få vara hos pappa men se det ville inte Ronja, ville hellre vara hos Anki o Kjell... Hon har kommit in i en period igen, jobbigt när det är så... Men det är tur att jag o R kommer överens om barnen ialf....

O inte nog med det så fick jag den bästa julklappen någonsin oxå av svärmor o svärfar... EN DISKMASKIN!!!!!!!! TACK SNÄLLA!!!!! :D

Nog för att jag hade en men det är en bänkis....


Lite skoj har jag haft dom här dagarna när jag har varit sjuk.... En jätte gammal barndoms kamrat har hört av sig...... Hon bor nere i halmstad o är gift o har en liten son på 2 år.... Vi är uppvuxna tillsammans o lekte med varandra jämt ända tills den dagen hon flyttade... :(   Flyttade tillbax när vi gick i högstadiet nåt år o sedan var det dags att flytta igen....

Vi planerar att ses här nåt framöver, det ser jag verkligen fram emot...tihi... Ska bli såååå kul.... :D

Nää, lite kaffe så man kanske blir lite på G ialf.....

Slänger med några bilder från i julas.....


Krasslig....

Ovido - Quiz & Flashcards