Alla inlägg den 16 december 2008

Av blondizh - 16 december 2008 11:19

... har älsklingen haft... Slapp det, tror jag har blivit smittad av lill-fisen istället.. :(

Men känner mig ganska pigg ialf.... Tur det!!!!!      :D

Tror MTV kände på sig att det är min dag idag.... Hade Chris Brown på top 10 at 10.... Jippie... ME LOVE  <3


Kalaset i söndags gick väl hyffsat ialf tror jag.... Synd att inte alla var pigga o krya... 15 stycken på middag, inte dåligt det inte....  Men finns det hjärterum så finns det stjärterum...hihihi

Barna blev riktigt glada för alla presenter, vi satt o spela "grodspelet" när alla hade åkt hem....


Igår när hjärtat låg o sov hela dagen så passade jag på att umgås med min älskade brorsa o mamma lite grann... Blev bjuden på middag o såg en massa film... Var inte hemma förens efter kl 22:00 på kvällen... Gick väl dit vid 13-tiden ungefär...


Vet inte mer vad jag ska skriva, blir väl bara en massa Rappakalja snart...

Ska ta mig ett bad tror jag så länge....

Slänger in en länk på en cover av Chris browns Forever som jag gillar skarpt!!!

http://www.youtube.com/watch?v=KscVEsUOP8w


"GRATTIS TILL MIG PÅ 20 ÅRS DAGEN"


Av blondizh - 16 december 2008 11:18

... ifrån Virres lucia o Ronja på hästshowen när hon rider.....

Ovido - Quiz & Flashcards