Alla inlägg den 12 december 2008

Av blondizh - 12 december 2008 14:49

...lever.....

Känns så just nu ialf... har sovit 1 timme inatt... :(

Har ju småbarns tiden bakom mig så man har ju legat av sig....

Lill gumman har vaknat 1-2 ggr i timmen inatt o varit såå törstig... druckit 3 flaskor med vatten sammanlagt.... Kräktes 1 gång oxå.... Massa slem som samlats o vill komma upp... Stackare... :(


Var o tittade på Virre imorse oxå.... Var sååå underbart gullig/fräck i sin pepparkaks dräkt... :P     Tack Erica för att du passade Freja under tiden...


Ikväll så blir jag, Freja o Virre ensamma hemma.... Blir väl bara lite film tittande skulle jag tro....


Nää, ska ta o röra på mig för Freja sitter i mitt knä just nu o bygger lite duplo... lite svårt att skriva samtidigt....


Tröttis....

Ovido - Quiz & Flashcards